دهمین نمایشگاه اینوتکس 2021 شروع به کار کرد

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) با رویدادها و بخش های جانبی از امروز سه شنبه 28 اردیبهشت شروع به کار کرد و تا 31 اردیبهشت ماه جاری در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

دهمین نمایشگاه اینوتکس 2021 شروع به کار کرد

بر اساس آمارها در طول این مدت، مجموعا بیش از 1850 شرکت و استارت آپ ایرانی حضور دارند.

در دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از 300 استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می پردازند.

اینوتکس هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ سازی سرمایه گذاری در حوزه های نوآورانه، رویدادها و بخش های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می گردد.

استیج عمومی اینوتکس از جمله بخش های جانبی این رویداد است که بیش از 30 ساعت سخنرانی، پنل و تبادل نظر با موضوع فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان با معرفی نمونه های پیروز ارائه می گردد.

در بخش استیج تخصصی اینوتکس (ایستگاه آینده) مهمترین روندهای نوآوری در جهان شامل پنج حوزه کلان داده ها، ظهور NBIC، اینترنت اشیا، رایانش ابری و هوش مصنوعی آنالیز می گردد.

اینوتکس پیچ این رویداد، رقابتهای استارت آپی است که در 6 استان مختلف کشور برگزار شده و فینال آن همزمان با رویداد اینوتکس و در حضور با سرمایه گذاران برگزار می گردد.

در بخش کافه سرمایه اینوتکس نیز مجموعه جلسات سرمایه گذاری بین استارت آپ ها و سرمایه گذاران برگزار می گردد.

همچنین رویداد اینو جوان که طی آن کارگاه های تفکر خلاق و حل مسئله برای نوجوانان همراه با بازی و سرگرمی است، در حاشیه اینوتکس برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس سفرای کشورهای استرالیا، بلغارستان، رومانی، بولیوی، مکزیک، یمن و بنگلادش حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1487

به "دهمین نمایشگاه اینوتکس 2021 شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین نمایشگاه اینوتکس 2021 شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید