خبر خوب برای موتورسواران بهابادی ، برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری در نقاط مختلف کویر

به گزارش آفتاب صبا، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهاباد، از برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتورسواران این شهرستان خبرداد.

خبر خوب برای موتورسواران بهابادی ، برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری در نقاط مختلف کویر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، علیرضا کاظمی گفت: به منظور افزایش توان نیروی انسانی و امکانات لجستیکی شهرستان بهاباد کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری ویژه موتورسواران با همکاری نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و هیئت موتورسواری این شهرستان برگزار می گردد. این کمپ آموزشی به مدت سه ماه و هر هفته یک جلسه در نقاط مختلف کویر شهرستان بهاباد برگزار می گردد که حدود 40 موتورسوار و 30 نفر همراه در این دوره حضور دارند.

کاظمی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کویر بهاباد و زیبایی چشم نواز آن و همچنین دارا بودن توپوگرافی ویژه با استقبال گردشگران و آفرودسواران همراه بوده است.

کویر بهاباد در استان یزد جزو تاریک ترین نقاط خاورمیانه محسوب شده و مقصد بسیار مناسبی برای علاقه مندان به نجوم محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 961

به "خبر خوب برای موتورسواران بهابادی ، برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری در نقاط مختلف کویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای موتورسواران بهابادی ، برگزاری کمپ آموزشی مسیریابی گردشگری در نقاط مختلف کویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید