خبرنگاران حدود 10 تُن مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد

به گزارش آفتاب صبا، تهران- خبرنگاران- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: از ابتدای امسال تا کنون 9 هزار و 887 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان های شرق استان تهران کشف شد.

خبرنگاران حدود 10 تُن مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد

سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تا کنون 9 هزار و 887 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

وی افزود: طی یکسال گذشته 3 هزار و 794 خرده فروش و معتاد با رشد 8 درصدی و 70 قاچاقچی مواد مخدر با 3 درصد رشد در شرق استان تهران دستگیر شدند.

عزیزی همچنین از انهدام 30 باند توزیع کننده مواد مخدر در این بخش از استان تهران خبر داد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: طی یک سال گذشته، 17 هزار و 547 مورد سرقت در شرق استان تهران انجام شده که این میزان نسبت به مدت سال قبل، 34 درصد رشد داشته است.

12934 مورد نزاع و درگیری فردی در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در حوزه نزاع، طی یکسال گذشته 306 مورد نزاع دسته جمعی با کاهش 24 درصدی و 12 هزار و 934 مورد نزاع انفرادی با کاهش 9 درصدی در شرق استان تهران رخ داده است.

وی گفت: با وجود آن که جمعیت حوزه شرق استان تهران از 18 استان کشور بیشتر است ولی میزان نزاع نسبت به آمار کشوری کمتر است.

عزیزی همچین از کشف 340 مورد کلاهبرداری در شرق استان تهران خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته کاهش 51 درصدی داشت.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، 975 نفر از اراذل و اوباش شرق استان تهران دستگیر شدند که در مقایسه با سال گذشته این تعداد با رشد 237 درصدی داشت.

کاهش 18 درصدی جرائم سایبری

وی افزود: در حوزه جرائم سایبری در طول یکسال گذشته یکهزار و 912 فقره جرم در حوزه سایبری رخ داد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش یافته است.

عزیزی گفت: طی این مدت، یکهزار و 793 فقره جرائم سایبری رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش یافته و 93 درصد این جرائم کشف شده است.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1349

به "خبرنگاران حدود 10 تُن مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 10 تُن مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید