خبرنگاران جان باختگان کرونایی در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد

به گزارش آفتاب صبا، تهران- خبرنگاران- دولت ترامپ در حالی به دنبال کاهش محدودیت های جلوگیری از شیوع کرونا است که براساس آخرین اخبار منتشر شده، شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کووید 19تا شامگاه امروز (سه شنبه) در آمریکا به یکصد هزار و 90 نفر رسیده است.

خبرنگاران جان باختگان کرونایی در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد

به گزارش وب سایت آمار ورد میتر (worldometers) که آخرین آمار بدست آمده مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا را منتشر می نماید، شمار مبتلایان بیماری کووید 19 در آمریکا به یک میلیون و 713 هزار و 856 نفر و شمار جان باختگان تا شامگاه سه شنبه به یکصد هزار و 90 نفر رسیده است.

از سوی دیگر تا به امروز 469 هزار و 49 نفر نیز بهبود یافته اند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا، ایالت نیویورک همچنان با 372 هزار و 494 مبتلا و 29 هزار و 310 نفر بیشترین آمار مبتلایان و کشته شدگان را نسبت به دیگر ایالت های آمریکا دارا است.

ایالت نیوجرسی نیز با ابتلای 566 نفر در 24 ساعت گذشته و با مجموع 157 هزار 168 نفر کرونایی در صندلی دومین ایالت پرخطر آمریکا قرار گرفته است.

افزایش شمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا در آمریکا در حالی افزایش پیدا می نماید که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز آدینه دوم خرداد از فرمانداران ایالت ها این کشور خواست که مجوز بازگشایی عبادتگاه ها را به عنوان مراکز دارای فعالیت های ضروریصادر نمایند.

بر اساس محدودیت های اعمال شده برای مقابله با ویروس کرونا از مردم خواست شده بود که در خانه بمانند و فقط مشاغل و نهادهای ضروری اجازه فعالیت داشته باشند. در همین حال، در روزهای اخیر فرمانداران تمامی ایالت های آمریکا در حال کاهش این محدودیت ها هستند یا برنامه خود در این زمینه را اعلام نموده اند.

در پی دستور بازگشایی عبادتگاه ها، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: دونالد ترامپ در کوشش است تا کسب و کار در آمریکا را بازگشایی کند تا بتواند فرایند سقوط مالی در این کشور را معکوس کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 842

به "خبرنگاران جان باختگان کرونایی در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جان باختگان کرونایی در آمریکا از 100 هزار نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید