تور مجازی سائوپائولو بزرگترین و معروفت ترین شهر برزیل

به گزارش آفتاب صبا، شهر سائوپائولو به عنوان بزرگترین شهر برزیل که در نیمکره غربی واقع شده است، شناخته می گردد. البته شهر های معروف دیگری نیز در این قاره وجود دارند که از معروف ترین آن ها می توان به مکزیکوسیتی و نیویورک اشاره نمود. این شهر ها به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار می گیرند. سائوپائولو به عنوان هفتمین شهر بزرگ دنیا معرفی می گردد؛ چراکه حدود 12 میلیون نفر در این شهر زندگی می نمایند. جالب است بدانید در حدود 6 میلیون خودرو در آن تردد می کند و با توجه به این تجمع از ماشین آلات، ازدحام آلودگی هوا شدت پیدا نموده است. دود و مه در خیابان های سائوپائولو امری رایج به شمار می آید. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با تور مجازی سائوپائولو آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

تور مجازی سائوپائولو بزرگترین و معروفت ترین شهر برزیل

سائوپائولو برزیل

سائوپائولو به واسطه گروهی به عنوان مبلغان یسوعی در سال 1557 کشف شد. یسوییان برای اولین ماموریت خود به سرزمین های برزیل مهاجرت نموده بودند که پس از آن این شهر دستخوش توسعه و تغییر شد. نکته دیگری که در رابطه با این شهر وجود دارد این است که سائوپائولو در مقایسه با ریودوژانیرو از سواحل و طبیعت باشکوه کمتری برخوردار است اما به علت فضای بسیار منحصر به فردی که به علت رنگ محلی و محله های شهری خاصی که در آن وجود دارد موجب شده تا بسیاری از افراد مجذوب آن شوند.

در سائوپائولو می توانید خیابان های در هم تنیده ای را ببینید. بعضی از خیابان های این شهر فضای کافی برای تردد ماشین ندارد. محله هایی که از شیشه و بتن ساخته شده اند به عنوان محله های تجاری شهر سائوپائولو شناخته می شوند. در شهر سائوپائولو منطقه فقیرنشین به نام فاولاً نیز وجود دارد اما در این شهر نیز مجتمع های صنعتی بسیار مدرنی نیز قابل مشاهده است که پتانسیل صنعتی کشور را تشکیل خواهد داد.

برای مثال پل آکتاو در سال 2008 افتتاح شد که امروزه یکی از شگفتی های مهندسی و معماری این شهر به شمار می آید که دو برج منحنی را تشکیل می دهد. این پل 290 متر طول داشته و به عنوان طولانی ترین پل معلق منحنی دنیا شناخته می گردد. در سال 2008 این پل به کابل هایی با ال ای دی مجهز شد که با توجه به فصل و رویداد های مهم این شهر جلوه ای کاملاً متفاوت را به نمایش می گذارد.

پارک دیگری نیز تحت عنوان پارک Ibirapueraدر این شهر وجود دارد که مکان قابل توجهی به شمار می آید. در این پارک مشهورترین طراحان و معماران کوشش نموده اند تا نمایی کاملاً متفاوت از یک پارک را به نمایش بگذارند. این پارک در حدود 1. 6 کیلومتر مربع مساحت دارد و در آن دریاچه ها و پل های بسیار منحصر به فردی ساخته شده است. مسیر های پرپیچ و خم با نیمکت و فواره های بزرگ و باشکوه و مکان های مناسبی برای پیک نیک از ویژگی های این پارک به شمار می آید. در شهر سائوپاولو شما آسمان خراشی را می توانید ببینید که 170 متر ارتفاع دارد. این آسمان خراش که در سال 1960 ساخته شد، به عنوان بلندترین ساختمان در این شهر شناخته می گردد.

مهم ترین خیابان شهرسائو پائولو، خیابان پائولیسا نام دارد که در آن تعداد زیادی بانک و دفاتر مختلف وجود دارد. در واقع این خیابان یک خیابان تجاری محسوب می گردد. خیابان پائولیستا شباهت زیادی به خیابان وال استریت در نیویورک دارد. این خیابان، منطقه ای مدرن به شمار می آید که سرتاسر آن آسمان خراش و ساختمان های بلند است. این خیابان به یک محله قدیمی منتهی می گردد که امروزه هنوز بنا های کلاسیک در آن وجود دارد. یکی از بنا های کلاسیکی که در این محله می توانید ببینید کلیسای جامع سائوپالو است. طول این کلیسا 111 متر و عرض آن حدود 46 متر بوده و ظرفیت آن حدود 8000 نفر است.

در این کلیسا 800 تن سنگ مرمر استفاده شده و سرستون های داخلی با مجسمه سازی تزیین شده است. شهر سائوپائولو یکی از چند فرهنگی ترین شهر های دنیا نیز شناخته می گردد به طوری که بیش از 100 گروه قومی در آن زندگی می نمایند. در این شهر عناصر مختلف در ظاهر و سنت های متفاوتی را می توانید ببینید در واقع یکی از قابل توجه ترین مکان های شهر سائوپائولو منطقه لیبر داد است.

این مکان به عنوان بزرگترین جامعه ژاپنی خارج از ژاپن در دنیا معرفی می گردد. نکته جالب دیگری که در رابطه با شهر سائو پائولو وجود دارد، عدم وجود در فضای باز است. بر اساس قانونی که در سال 2006 تصویب شد، هیچ صفحه نمایش و بنر های تجاری و ی رنگارنگ در سطح شهر سائوپائولو مشاهده نخواهد شد.

منبع : https://www.airpano.com/360photo/sao-paulo-brazil

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2135

به "تور مجازی سائوپائولو بزرگترین و معروفت ترین شهر برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی سائوپائولو بزرگترین و معروفت ترین شهر برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید