برگزیدگان داستان کوتاه نارنج معرفی شدند

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج پنج شنبه 26 آذرماه با برگزاری آیین اختتامیه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با حضور نویسندگان مطرح کشور، بهاره شفیعی معاون فرهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و علیرضا صحرائیان فرماندار شهرستان جهرم، دکتر حسن خوش نیت رییس شورای شهر جهرم و نبی الله سلامی و بهرام بشیرزاده مشاورین فرهنگی و اجرایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همچنین بسیاری از علاقه مندان از سراسر استان فارس به کار خود انتها داد.

برگزیدگان داستان کوتاه نارنج معرفی شدند

مدیر اجرایی این دوسالانه با اشاره به مطالب فوق در مصاحبه با مهر گفت: داوران نهایی این دوره را عباس عبدی از اصفهان، حسن محمودی از تهران و غلامحسین دهقان از شیراز بر عهده داشتد که در نهایت 8 اثر برگزیده را معرفی کردند.

محمد بادپر اضافه کرد: با انتخاب حسین محمودی، غلامحسین دهقان و عباس عبدی، داستان های این بالا میان برف ها اثر مصطفی میرزایی پیهانی از همدان عنوان نخست، استاپ ساین اثر مرضیه ستوده از تورنتو کانادا عنوان دوم و داستان نام و نام خانوادگی اثر مرتضی بیاره از اصفهان عنوان سوم پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: داستان های شبیه یک کلارینت اثر افروز جهاندیده از جهرم، سفیدی برف سفیدی مه اثر احمد داوری، در انتهای هستی اثر لاله زارع از تهران، اسمت را نگو اثر وحید باقری از رشت و به گریه های شعر اثر مجتبی شول افشارزاده از تهران نیز پنج اثر شایسته تقدیری بودند که لوح تقدیر و هدیه این جشنواره را از مسئولان محلی شهرستان جهرم دریافت کردند.

بادپر حضور نویسندگان سرشناس استان از جمله ابوتراب خسروی، محمد کشاورز، ندا کاووسی فر، طیبه گوهری، شهربانو بهجت، فرشته توانگر، محسن پورابراهیم، محمد رضا پورابراهیم و حسین مقدس در آیین اختتامیه را از جمله نقاط قوت این مراسم مطرح نمود و گفت همه کوشش و کوشش برگزارکنندگان این دوسالانه ایجاد همدلی بین نویسندگان کشور است.

وی در ادامه از رونمایی کتاب مجموعه داستان نارنج به کوشش سناءالدین فرهنگ جهرمی خبر داد و یادآور شد: این کتاب مربوط به داستان های برگزیده دومین دوره داستان کوتاه نارنج بود که پس از پیگیری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بالاخره در پنجمین دوره منتشر شد.

مدیر اجرایی دوسالانه نارنج با اشاره به اهدای عروسک ویژه این دوسالانه به نام نارنگ به برگزیدگان نخست این دوسالانه ایجاد نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکاسی در حاشیه این مراسم را از دیگر نکان قابل توجه این دوسالانه دانست و شرح داد: دکور مراسم اختتامیه با زحمات دوماه خانم فاطمه حاتمی زاده شکل گرفت که البته توانست بسیار مورد توجه شرکت کنندگان نیز قرار بگیرد.

اختتامیه داستان کوتاه نارنج در جهرماختتامیه داستان کوتاه نارنج در جهرماختتامیه داستان کوتاه نارنج در جهرم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 246

به "برگزیدگان داستان کوتاه نارنج معرفی شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزیدگان داستان کوتاه نارنج معرفی شدند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان داستان کوتاه نارنج معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید