برای پیروزی برابر شهرداری بندرعباس برنامه داشتیم، بازیکنانم هوشیارتر عمل کردند

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: هم برای برد و ارتقاء در جدول رده بندی برای این بازی برنامه داشتیم و تمرینات ویژه ای برای این ملاقات انجام داده بودیم.

برای پیروزی برابر شهرداری بندرعباس برنامه داشتیم، بازیکنانم هوشیارتر عمل کردند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

سامان ویسی پس از پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: حریف از بازیکنان خوبی بهره می برد اما بازیکنان من هوشیار تر عمل کردند و پیروز این بازی سخت شدیم.

وی اظهار کرد: شهرداری بندرعباس تیم بسیار خوبی است. این تیم چهار برد پی در پی داشت و با روحیه عالی وارد میدان شدند اما ما هم برای برد و ارتقاء در جدول رده بندی برای این بازی برنامه داشتیم و تمرینات ویژه ای برای این ملاقات انجام داده بودیم.

سرمربی تیم توفارقان آذرشهر با بیان این که بازیکنان ما تمام توان خود را گذاشتند تا جلو هوادران خوب بندری پیروز این بازی باشند که این اتفاق هم افتاد و از این بابت بسیار شادمان هستم.

وی در مورد قضاوت داوران ادامه داد: اعتراضاتی داشتیم اما در مجموعه کار قضاوت داوران خوب بود و فکر نکنم تیمی از داوری ضرر نموده باشد.

وی درخصوص لیگ سال جاری اعلام کرد: از آنجا که تعداد تیم ها زیاد شده، بازیکنان بین تیم ها تقسیم شده اند و این موضوع به زیباتر شدن مسابقات یاری می نماید.

ویسی در انتها گفت: با توجه به این که بسکتبال ایران المپیکی شده، انگیزه همه بالا رفته است و این موضوع به طور حتم بر لیگ تاثیر خواهد داشت، امیدوارم هرچه به جلوتر می رویم شاهد لیگی جذاب تر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 414

به "برای پیروزی برابر شهرداری بندرعباس برنامه داشتیم، بازیکنانم هوشیارتر عمل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای پیروزی برابر شهرداری بندرعباس برنامه داشتیم، بازیکنانم هوشیارتر عمل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید