بازسازی اسپلینتر سل داستانی مدرن و امروزی خواهد داشت (بازسازی ویلا)

به گزارش آفتاب صبا، طبق گزارش ها به نظر می رسد که بازسازی اسپلینتر سل قرار است داستان بازی را برای مخاطبان امروزی تغییراتی دهد.

بازسازی اسپلینتر سل داستانی مدرن و امروزی خواهد داشت (بازسازی ویلا)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این خبر با توجه به اعلامیه ای که برای استخدام یک نویسنده برای کار روی یک بازی در استودیوی یوبی سافت تورنتو منتشر شده، پخش شده است. در توضیحات این موقیت شغلی آمده است:

اولین نسخه از سری اسپلینتر سل، در سال 2002 منتشر شد. این بازی مخفی کاری کلاسیک یک اثر جاسوسی است و در داستان آن آمده که سم فیشر به عنوان مامور آژانس امنیت ملی آمریکا برای تحقیق در خصوص ناپدید شدن دو مامور سیا (CIA) به کشور گرجستان فرستاده می گردد و به تدریج از توطئه ای که شامل نسل کشی در آذربایجان و یک حمله سایبری به ایالات متحده است، پرده برمی دارد.

در حالی که مضامین بازی چندان قدیمی نیستند، با این حال بازی در سال 2004 جریان دارد و بسیاری از المان های چنین داستانی در 20 سال گذشته تغییرات زیادی نموده اند. بعلاوه باید گفت که مسائل سیاسی همیشگی داستان این سری در حال حاضر نسبت به سال 2002 چندان جذابیت زیادی ندارند. با توجه به این موارد، به نظر می رسد که نویسندگان بازی راستا دشواری را در پیش خواهند داشت.

بازسازی اسپلینتر سل در اواخر سال 2021 معرفی گردید. یوبی سافت تورنتو در حال توسعه این بازی با استفاده از موتور Snowdrop است. موتوری که Avatar: Frontiers of Pandora نیز با آن ساخته خواهد شد. با این حال، تیم سازنده از آن موقع تا به امروز در سکوت خبری بوده است. تنها چیزی که در حال حاضر از بازی می دانیم این است که مانند نسخه اصلی یک اثر خطی خواهد بود. از طرفی وجود یک داستان امروزی برای سم فیشر می تواند جالب باشد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1944

به "بازسازی اسپلینتر سل داستانی مدرن و امروزی خواهد داشت (بازسازی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی اسپلینتر سل داستانی مدرن و امروزی خواهد داشت (بازسازی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید