این زوج، سنگین ترین لپ تاپ جهان با وزن 45 کیلوگرم را ساختند!

به گزارش آفتاب صبا، این لپ تاپ 43 اینچی دارای پردازنده نسل یازدهم Core i7-1165G7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 است.

این زوج، سنگین ترین لپ تاپ جهان با وزن 45 کیلوگرم را ساختند!

یک زوج یوتوبر که همواره برای انجام چالش های عجیب و غریب آماده هستند، اکنون سنگین ترین لپ تاپ دنیا را ساخته اند که 45 کیلوگرم وزن دارد که در آن از قطعات شرکت اینتل استفاده شده است.

درحال حاضر بزرگ ترین لپ تاپ با میزان 21 اینچ ارائه می گردد، بااین حال ایوان و کتلین با استفاده از نمایشگر سامسونگ M70B یک لپ تاپ 43 اینچی ساختند.

بیشتر قسمت های این لپ تاپ از تخته سه لایی ساخته شده است که به وسیله قاب های اکستروژن آلومینیوم با یک لولا پشتیبانی می گردد. بااین وجود، صفحه 43 اینچی دستگاه می تواند بالا و پایین برود. برای صفحه کلید دستگاه، این زوج از یک کیبورد مکانیکی Redragon K605 استفاده نموده اند و بعلاوه با گنجاندن یک تاچ پد به میزان تبلت از LTC، احتیاج به موس در آن را از بین برده اند.

بزرگ ترین چالش برای ساخت سنگین ترین لپ تاپ دنیا بدون شک پیداکردن یک باتری مناسب برای آن است. آن ها برای دستگاه خود از چند باتری 150 واتی استفاده نموده اند که دو مورد از آن ها برای تأمین انرژی مورداحتیاج نمایشگر و رایانه کوچک و یک باتری سوم کوچک تر برای پشتیبانی از نور LED مورد استفاده قرار می گیرد.

سخت افزار داخلی این لپ تاپ نیز شامل کیت NUC 11 Enthusiast Kit اینتل، پردازنده نسل یازدهم Core i7-1165G7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 می گردد. با وجود این قطعات، زوج یوتیوبر پیروز شده اند تا چندین بازی را روی این دستگاه اجرا نمایند.

ایوان و کتلین پس از تصمیم گیری در خصوص سخت افزار این لپ تاپ، قطعات پلاستیکی آن را با پرینتر سه بعدی تهیه کردند، قطعات چوبی آن ها را برش دادند، لوگوی آن را طراحی کردند و سپس قطعات مختلف را به یکدیگر وصل کردند تا بزرگ ترین لپ تاپ دنیا ساخته گردد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2012

به "این زوج، سنگین ترین لپ تاپ جهان با وزن 45 کیلوگرم را ساختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این زوج، سنگین ترین لپ تاپ جهان با وزن 45 کیلوگرم را ساختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید