اپل شارژر 20 واتی در بسته بندی آیفون 12 قرار خواهد داد

به گزارش آفتاب صبا، از زمانی که گوشی های آیفون X و سری گوشی های آیفون 8 معرفی گشتند، این گوشی ها و البته تمام آیفون هایی که بعد از آن ها معرفی گشتند، از شارژر سریع 18 واتی اپل پشتیبانی می کنند. اما تا همین چند ماه پیش که خانواده آیفون 11 معرفی گشت، شاهد شارژر سریع در بسته بندی آیفون ها نبودیم. حتی در سری آیفون 11 هم تنها در دو مدل آیفون 11 پرو و iPhone 11 Pro Max شاهد شارژر 18 واتی در بسته بندی بوده ایم. حالا اما به نظر می رسد گوشی های خانواده آیفون 12 قرار است به شارژر 20 واتی مجهز شوند.

اپل شارژر 20 واتی در بسته بندی آیفون 12 قرار خواهد داد

هنوز مشخص نیست که آیا مثل پارسال تنها نسخه های Pro دارای این شارژر خواهند بود یا مدل های معمولی آیفون 12 هم شارژر 20 واتی خواهند داشت اما با توجه به سابقه اپل، حداقل می دانیم که تمام مدل های جدید iPhone 12، از شارژری با این سرعت پشتیبانی می کنند. عکس های جدید این شارژر 20 واتی توسط حساب کاربری Mr White در توییتر منتشر شده است.

اگر خبرها را دنبال نکرده اید، باید بگوییم که امسال اپل می خواهد چهار گوشی در خانواده آیفون 12 معرفی کند که همه آن ها قرار است نمایشگر OLED داشته باشند. دو مدل رده پایین نمایشگرهایی 60 هرتزی در اندازه های 5.4 و 6.1 اینچ خواهد داشت و دو مدل رده بالا که احتمالا پسوند Pro هم خواهند داشت، به نمایشگرهای 120 هرتزی مجهز می شوند.

اندازه نمایشگر دو مدل Pro از آیفون 12 هم به ترتیب 6.1 و 6.7 اینچ خواهد بود. حالا که اپل تصمیم گرفت در مدل های ارزان تر آیفون 12 هم از نمایشگرهای OLED استفاده کند، حداقل می توانیم امیدوار باشیم که شارژر سریع 20 واتی را هم در بسته بندی آن ها قرار دهد. زیرا اگر این کار را نکند، احتمالا دوباره شاهد شارژر 5 واتی هستیم که از سال 2007 و با اولین نسل از آیفون، تا به امروز عرضه شده است.

عکس هایی که در توییت زیر منتشر شده اند، نسخه ای شفاف از این شارژر را نشان می دهند که البته به ا

حتمال بسیار زیاد، شارژری که با آیفون 12 عرضه می شود دارای چنین بدنه شفافی نخواهد بود. شما درباره این خبر چه فکر می کنید؟

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 883

به "اپل شارژر 20 واتی در بسته بندی آیفون 12 قرار خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل شارژر 20 واتی در بسته بندی آیفون 12 قرار خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید