اولویت لاوتزی بازگشت به فوتبال ایتالیا

به گزارش آفتاب صبا، مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن می گوید که این بازیکن ترجیح می دهد فوتبالش را در ایتالیا دنبال کند.

اولویت لاوتزی بازگشت به فوتبال ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، اسکیل لاوتزی که در سال 2012 در ازای 26 میلیون یورو از ناپولی به پاری سن ژرمن پیوست، به دنبال بازگشت به فوتبال ایتالیاست. قرارداد این مهاجم آرژانتینی با قهرمان لوشامپیونه در انتها فصل جاری به انتها می رسد و شایعه شده چند تیم ایتالیایی در کنار چند تیم انگلیسی علاقه مند به جذب این بازیکن 30 ساله هستند.

ماتزونی، مدیر برنامه های مهاجم 30 ساله میلیونرهای پاریس در گفت و گو با مجله Le10Sports فرانسه، در مورد شایعه علاقه مندی اینتر و یوونتوس برای جذب لاوتزی گفت: هنوز نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی همه چیز ممکن است خیلی سریع رخ دهد. اسکیل ترجیح می دهد به ایتالیا بازگردد، اما عجله ای نداریم.

او بیان کرد: علاقه مندی باشگاه های بزرگ به جذب بازیکنی همچون لاوتزی که در انتها فصل بازیکن آزاد محسوب می گردد، طبیعی است.

لاوتزی که حالا چهارمین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می نماید، تاکنون در 154 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم فرانسوی به میدان رفته و 34 گل زده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 329

به "اولویت لاوتزی بازگشت به فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت لاوتزی بازگشت به فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید