اولتیماتوم پلیس پایتخت به موتورسواران؛ انتقال به پارکینگ در صورت 8 تخلف

به گزارش آفتاب صبا، رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس از سه شنبه هفته جاری با موتورسوارانی که 8 مورد ویژه را رعایت نکنند برخورد خواهد نمود.

اولتیماتوم پلیس پایتخت به موتورسواران؛ انتقال به پارکینگ در صورت 8 تخلف

فارس نوشت: سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت، در حاشیه طرح دستگیری آدم رباها در محل پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح جدید پلیس از سه شنبه هفته جاری در خصوص رفتار ترافیکی موتورسواران اطلاع داد.

وی گفت: پلیس در 8 مورد اقدام به اعمال قانون، جریمه، توقیف و انتقال موتورها به پارکینگ خواهد نمود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: حرکت در جهت مخالف در خیابان ها، حرکت در خطوط ویژه، حرکت در پیاده رو، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن پلاک، مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره آمیز و تک چرخ زدن از جمله مواردی است که از سه شنبه هفته جاری پلیس به آن توجه ویژه می نماید و توقیف و انتقال موتورسیکلت ها به پارکینگ را در دستور کار خواهد داشت.

  • دستبند پلیس بر دستان 8 آدم ربای پایتخت

رئیس پلیس پایتخت همچنین از انهدام و دستگیری باند آدم ربایی اطلاع داد که با جعل عنوان اقدام به آدم ربایی و درخواست های کلان می کردند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: همکاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ در اقدامی پیچیده و طولانی پیروز شدند باند آدم رباهایی را که با استفاده از عناوین خاص اقدام به آدم ربایی و درخواست های کلان می کردند، شناسایی و دستگیر نمایند.

وی گفت: خدا را شکر با کوشش شبانه روزی همکاران ما اعضای این باند که تا این لحظه 4 مورد آدم ربایی داشتند، دستگیر شدند. این باند 7 نفر بودند که به همراه سرنموده شان دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت به یک هفته کار اطلاعاتی و دستگیری این افراد در 48 ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در خصوص آخر، این افراد در قبال آزادی فردی که ربوده بودند 15 میلیون دلار و 10 میلیارد تومان پول درخواست نموده بودند که خوشبختانه با همکاری خانواده فرد ربوده شده توانستیم این اشخاص را دستگیر کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 324

به "اولتیماتوم پلیس پایتخت به موتورسواران؛ انتقال به پارکینگ در صورت 8 تخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم پلیس پایتخت به موتورسواران؛ انتقال به پارکینگ در صورت 8 تخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید