تور ارزان هند: انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان برترین فرودگاه دنیا

به گزارش آفتاب صبا، فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) در بمبئی به افتخار جدیدی در عرصه کیفیت خدمات رسانی به مشتری دست یافت.

تور ارزان هند: انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان برترین فرودگاه دنیا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

شورای بین المللی فرودگاه ها (ACI) امروز بیان کرد که فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) که به وسیله GVK MIAL اداره و مدیریت می گردد، به عنوان فزونین فرودگاه در مراسم جوایز کیفیت خدمات فرودگاهی 2017 (ASQ) در زمینه تجربه مشتری معرفی گردید.

این جایزه که بر اساس نظرات میلیون ها مسافری که در نظرسنجی صورت گرفته به وسیله ACI، انجمن تجاری متشکل از 1953 فرودگاه عضو در 176 کشور اهدا می گردد، نشان دهنده فزونی فرودگاه بمبئی در پارامترهای خدماتی است که در راستای برآورده سازی نیازهای مسافران انجام می گردد.

مسافران در همه فرودگاه های بین المللی در یک نظرسنجی که بخشی از برنامه دنیای ACI بود شرکت نموده و نظرات شان را در خصوص 34 شاخص عملکردی مهم، شامل دسترسی به فرودگاه، بازرسی، نظارت امنیتی، سرویس های بهداشتی، فروشگاه ها و رستوران ها بیان کردند.

این دستاورد که بزرگ ترین موفقیت در صنعت حمل و نقل هوایی به شمار می آید، مدرکی دال بر تعهد غیرقابل انکار GVK MIAL نسبت به انجام عملیات با رویکردی است که تضمین کننده کارآیی، ایمنی و اطمینان باشد. این جایزه، کوشش های شرکت برای ارائه محیطی در سطح دنیای برای همه مسافرانی که از این فرودگاه ترانزیت می شوند، را ثابت می نماید.

دکتر ردی، موسس و رئیس GVK، در این مراسم گفت:

ما مفتخریم که این جایزه را دریافت می کنیم. در سال 2007، زمانی که عملیات کامل فرودگاه را به دست گرفتیم، امتیاز ASQ ما 3.53 بود و طی ده سال توانستیم آن را به 4.99 از 5 برسانیم. این نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده در سال 2017 به بیش از 46,000,000 (چهل و شش میلیون) مسافر به وسیله 300,000 (سیصد هزار) نفر از کارکنان فرودگاه، شامل CISF، گمرک، تیم های مهاجرت، کارکنان خطوط هوایی، گروه های F & B و فروش، واحدهای تعمیر و نگهداری و کارمندانی است که ماموریت دارند کیفیت خدمات را همچنان افزایش دهند.

دکتر ردی اضافه کرد:

ما همچنان کوشش خواهیم کرد که تا در سرویس های فنی خود نوآوری ایجاد کنیم تا لحظاتی لذت بخش برای مسافران خود فراهم سازیم.

GVK MIAL به کوشش های خود ادامه می دهد تا جایگاه CSIA را در میان فزونین فرودگاه های دنیا تثبیت کند. سیر تکاملی CSIA در زمینه خدمات رسانی، عملکرد و انجام عملیات ها باعث شده است که آن تبدیل به همراهی پویا در مسافرت گردد که ذینفعان آن به یک مقدار گرامی هستند.

CSIA، با ارائه امکاناتی در سطح دنیای به مسافران، شامل موزه نو GVK Jaya he، همچنان کوشش می نماید تا سفر را به تجربه ای مطلوب و غنی بدل سازد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1841

به "تور ارزان هند: انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان برترین فرودگاه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان برترین فرودگاه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید