استقبال نظام پزشکی از عقب نشینی آموزش و پرورش درباره حضور دانش آموزان

به گزارش آفتاب صبا، دکتر حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و رییس بخش اورژانس بیمارستان سینا در توییتی از عقب نشینی وزیر آموزش و پرورش از حضور اجباری دانش آموزان در مدارس استقبال کرد.

استقبال نظام پزشکی از عقب نشینی آموزش و پرورش درباره حضور دانش آموزان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین؛ درحالی ظهر امروز محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش بیان کرد اجباری به حضور دانش آموزان در مدارس نیست، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، از این اقدام استقبال کرد و توییتی نوشت: به نظرم عقب نشینی ⁧‫وزیر آموزش و پرورش‬⁩ و دادن اختیار به دانش آموز، در نوع خود قابل تقدیر و مبارک است و جای تشکر دارد. از سوی دیگر به ما نشان می دهد بر سر ⁧‫سلامتی‬⁩ مردم که سلامتی خود ما هم هست نظرمان را بدون واهمه و با اقتدار بدهیم.

بیشتر بخوانید؛

  • اظهارات مهم وزیر آموزش و پرورش درباره تکلیف حضور دانش آموزان در مدرسه

بخش آخر توییت کرمانپور اشاره مستقیم دارد به کوشش های سه روز گذشته نظام پزشکی در مخالفت صریح با بازگشایی مدارس، این درحالی است که از 12-13 شهریور تا به امروز که وزارت آموزش و پرورش ناگهان تصمیم به بازگشایی همه مدارس بدون توجه به شرایط کرونا در استان ها گرفت، مدام توپ در زمین وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا بود که مجوزهای آنها را دلیل بازگشایی سراسری مدارس عنوان می کردند. و در همین زمان این سازمان نظام پزشکی بود که بی محابا به این تصمیم تاخت و ان را خلاف تمام پروتکل ها دانست.

درباره مخالفت نظام پزشکی با حضور دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید در لینک های زیر بیشتر بخوانید؛

  • هشدار جدی رئیس نظام پزشکی به وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس | علت واقعی این تصمیم غیرمنتظره چه بود؟
  • مخالفت دوباره نظام پزشکی با بازگشایی مدارس | شناسایی کودک مبتلا به کرونا در مدرسه ممکن نیست | امکان اجرای پروتکل ها در مدارس وجود ندارد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1013

به "استقبال نظام پزشکی از عقب نشینی آموزش و پرورش درباره حضور دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال نظام پزشکی از عقب نشینی آموزش و پرورش درباره حضور دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید