آشنایی با جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو در هفتاد و دو ساعت

به گزارش آفتاب صبا، در سانفرانسیسکو چشم اندازها بسیار وسیع و زیبا هستند و هزینه زندگی بسیار گران است. با سفر سه روزه به این شهر دیدنی، کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن و چیزهای بسیار زیادی برای دیدن وجود دارند. در یک روز آفتابی، خلیج سانفرانسیسکو San Francisco Bay می درخشد، آسمان به رنگ صورتی و نارنجی در می آید و تپه های سرخ رنگ پوشیده شده از درختان سبز زیبایی غیرقابل وصفی پیدا می نمایند. با اینکه برای پل گلدن گیت Golden Gate Bridge یک رنگ نارنجی بسیار چشمگیر انتخاب شده تا در روزهای مه آلود شهر و در میان ابرهای اطرافش بیشتر به چشم بیاید، این پل آنچنان با وقار و شکوه از یک سوی خلیج به سوی دیگر کشیده شده است که انگار بخشی از منظره طبیعی اطراف محسوب می گردد. در مرکز شهر، خیابان های شلوغ پر از ترافیک بوده و اتومبیل ها از تپه های پر شیب شهر بالا و پایین می فرایند. مجلل بودن خیابان پنجم Fifth Avenue و میدان یونین Union Square، شخصیت جالب شهر چینی ها یا همان چاینا تاون چاینا تاون و نقاشی های دیواری رنگارنگ و فرهنگ لاتین در منطقه میشن دیستریکت Mission District همگی از دیدنی های سانفرانسیسکو هستند. اگر قصد سفر به جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو را داشته و تنها سه روز زمان دارید، این برنامه ریزی هفتاد و دو ساعته هیجان انگیز و ایده آل می تواند به شما یاری کند تا بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشید و به تماشای اماکن دیدنی سانفرانسیسکو بروید.

آشنایی با جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو در هفتاد و دو ساعت

روز اول

در یکی از جالب ترین و عجیب ترین محله های سانفرانسیسکو به گردش مشغول شوید و در یک تور دوچرخه سواری شرکت کنید تا جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو را ببینید. پل گلدن گیت Golden Gate Bridge یکی از اصلی ترین اماکن دیدنی سانفرانسیسکو بشمار می رود. شما می توانید روی این پل راه بروید یا با اتومبیل از روی آن گذر کنید. اما، توصیه ما این است که در یک تور دوچرخه سواری بر روی این پل شرکت کنید. در این تور چیزهای جالبی را تجربه خواهید کرد و چشم اندازهای خارق العاده ای پیش روی شما خواهند بود. از رفتن به نقاط شلوغ و پرگردشگر خودداری کنید و برای غذا خوردن به یک تور غذا خوری در بهترین نقاط سانفرانسیسکو بروید. اگر یکی از مردم محلی علاقمند به غذای خوب را پیدا کنید، شما را به منطقه میشن دیستریکت Mission District هدایت می نماید. بعدازظهرتان را با قدم زدن در محله ای که در گذشته مرکز توجه ملی بود، بگذرانید؛ محله ای که جوانان از اقصی نقاط آمریکا به آنجا می آمدند تا موسیقی بنوازند و در تجربیات اجتماعی شرکت نمایند. نام این محله از تقاطع خیابان های هیت Haight و اشبری Ashbury گرفته شده و بیشتر با نام دهیت The Haight شهرت دارد. این محله به خاطر نقشی که به عنوان مرکز جنبش هیپی های دهه 1960 داشت، معروف است. زمانیکه گروه زیادی از هیپی ها به محلات شمالی سانفرانسیسکو آمدند، گروهی از آن ها به خاطر کمبود جا و گران بودن خانه، به این محله آمده و در اینجا ساکن شدند. در خیابان هیت Haight بین پارک بوئنا ویستا Buena Vista Park و پارک گلدن گیت Golden Gate Park، فروشگاه های آنتیک فروشی جالب، کتاب فروشی های مستقل و حتی یک فروشگاه جوراب فروشی یافت می گردد. به این محله بروید و تصور کنید پنجاه سال پیش چگونه می تواند بوده باشد. فرقی نمی نماید دلتان بخواهد یک غذای سرپایی بخورید یا در یک رستوران مجلل بنشینید، محله فیشرمنز وارف Fishermans Wharf بهترین نقطه شهر سانفرانسیسکو برای خوردن بهترین غذاهای دریایی بشمار می رود. در این محله می توانید در حین تماشای اماکن دیدنی سانفرانسیسکو، به خوردن خرچنگ یا غذاهای دریایی خوش طعم دیگر مشغول شوید.

روز دوم

از شهر خارج شوید و ضمن گردش در اطراف دیدنی های سانفرانسیسکو، از نوشیدنی های خوش طعم بنوشید. نمی توانید به جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو سفر کنید و سفری به ناپا Napa نداشته باشید. یک تور با راهنما به ناپا Napa و سونوما Sonoma بهترین روش برای دیدن طبیعت اطراف شهر و تاکستان های زیبای این منطقه است. همانطور که مناظر زیبای اطراف را تماشا می کنید، نوشیدنی خود را بنوشید؛ این منطقه آنچنان زیبا است که مطمئنا دلتان می خواهد آنجا بمانید و هرگز آن را ترک نکنید. یک تور با راهنما این مزیت را دارد که لازم نیست نگران رانندگی کردن یا گم شدن باشید؛ می توانید در کمال آرامش از سفر به اماکن دیدنی سانفرانسیسکو لذت ببرید. مطمئنا بعد از سفر یک روزه به طبیعت، احساس خستگی و گرسنگی زیادی خواهید داشت. در این بخش رازی را برایتان فاش می کنیم. منطقه میشن دیستریکت Mission District بهترین تاکوهای شهر سانفرانسیسکو را در بر دارد. این منطقه آنچنان متفاوت بوده که اگر گروگان گرفته شوید و پس از بیهوشی در این محله به هوش بیایید، هرگز حدس نمی زنید که در میان دیدنی های سانفرانسیسکو هستید. اما بعد از حس کردن بوهای خوب و دیدن غذاهای عالی این محله، احتمالا اصلا نگران دزدیده شدن خود نخواهید بود. به این بخش از دیدنی های سانفرانسیسکو بیایید و بهترین تاکوی را نوش جان کنید.

روز سوم

به یکی از موزه های متعدد سانفرانسیسکو سری بزنید و روی پله های خیابان لاین Lyon Street نرمشی کنید تا به چشم اندازهای عالی از جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو برسید. کاخ هنرهای زیبا Palace of Fine Arts یک سالن تئاتر بوده که در آن به طور مداوم نمایش های مختلف برگزار می شوند و بهترین کاری که می توانید بکنید، این است که به بازدید از این مورد از اماکن دیدنی سانفرانسیسکو بروید و معماری زیبایش را ستایش کنید. ستون و طاق های این بنا که با تاثیر از رومی و یونانی ها ساخته شده، در اطراف یک دریاچه قرار گرفته اند و انعکاس زیبای آنها در آب، تصویری خیره نماینده می سازد. انواع قو، اردک، لاکپشت، مرغ دریایی و ماهی در این دریاچه زندگی می نمایند و پرندگان روی درختان اطراف آواز می خوانند. در اطراف دریاچه و درون کاخ قدم بزنید و آرامش و فضای جالب آن را حس کنید. این بنا یک نقطه شروع عالی برای شروع پیاده روی در جهت آب به سمت پل گلدن گیت Golden Gate Bridge هست. برای دیدن این نقطه و سایر نقاط دیدنی شهر می توانید در یک تور پیاده روی با راهنما شرکت کنید. ماماز Mamas یکی از بهترین نقاط سانفرانسیسکو برای صرف صبحانه و ناهار یا حتی اسنک بین این دو وعده است. البته باید هشدار بدهیم که صف آن بسیار طولانی است؛ اما اجازه ندهید این صف طولانی شما را از غذا خوردن در این رستوران عالی پشیمان کند. وقتی بالاخره به درون راه پیدا می کنید و پشت میزتان می نشینید، با غذا و اسنک عالی، نان تازه پخت شده، املت خوش طعم و شیرینی های خوشمزه از شما پذیرایی شده و چنان مرباهای خانگی فوق العاده ای را می چشید که نظیرش را در هیچ نقطه دیگری از دنیا نخواهید دید. بعد از صرف ناهار عالی، انرژی بسیار زیادی برای گشت و گذار عصرانه خود خواهید داشت. اگر واقعا اینگونه است به خیابان لاین Lyon Street بروید تا چشم اندازهای تماشایی را ببینید و عکس های زیبا از خود و اطرافتان ثبت کنید. در بالاترین نقطه این خیابان، ردیف خانه های ثروتمندان بیلیونر شهر را می بینید. از آنجا شروع کنید تا مجبور نباشید از تمامی پله ها بالا بروید. بعد از تماشای خانه های زیبا، به سمت پله های خیابان لاین Lyon Street Steps بروید. این پله ها چیزی بیشتر از پلکان هستند؛ یک باغ طراحی و منظم شده با تندیس های زیبا و چشم اندازهای فوق العاده. به راه خود به سمت پایین ادامه دهید و در حالیکه منظره قایق ها در خلیج را تماشا می کنید، از قلم نیاندازید گاهی به عقب برگردید و منظره باغ ها را نیز ببینید. گذراندن یک شب عالی، روشی فوق العاده برای به سرانجام رساندن سفر به دیدنی های سانفرانسیسکو هست. به نورث بیچ North Beach بروید. در این منطقه می توانید مشهورترین کلوب ها و همینطور ناشناخته ترین آنها را ببینید. چیزهای فوق العاده بسیار زیادی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارند که باعث می شوند زندگی شبانه سانفرانسیسکو را از نزدیک لمس کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 792

به "آشنایی با جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو در هفتاد و دو ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های دیدنی سانفرانسیسکو در هفتاد و دو ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید