55 متری یکی از بهترین پروژه های اراک است، رقم بودجه را افزایش ندهید

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/مرکزی شهردار اراک گفت: پیشنهاد رقم بودجه شهرداری در سال آینده 640 میلیارد تومان است و درخواست داریم شورا این رقم را افزایش ندهد.

55 متری یکی از بهترین پروژه های اراک است، رقم بودجه را افزایش ندهید

محمد کریم شفیعی عصر دوشنبه پنجم اسفندماه در جلسه صحن رسمی شورای شهر اراک که به بررسی بودجه شهرداری در سال 99 اختصاص داشت، بیان نمود: شهرداری بودجه 640 میلیارد تومانی را پیشنهاد داده است، اما ظاهرا شورای شهر در بررسی های خود این رقم را به 680 میلیارد تومان افزایش داده است، نظر شهرداری این است که رقم 640 میلیارد تومان به تصویب برسد تا بتوان براساس آن برنامه ریزی ها را پیش برد.

وی شرح داد: اگر شورای شهر حتی رقم 680 میلیارد تومان را هم مصوب کند قطعا شهرداری مخالفتی ندارد اما این رقم محقق نمی شود، پس بهتر است برخی پروژه ها مانند میدان مقاومت که طرح و برنامه ریزی برای آن نداریم و میدان امام خمینی(ره) که برای اجرا با اما و اگر روبروست و پروژه استخر پارک بانوان از بودجه حذف شود تا به همان رقم 640 میلیارد تومان برسیم.

شهردار اراک در واکنش به صحبت های ایرج رضایی مبنی بر اینکه برخی از موارد تهاترات مطرح شده در بودجه مفسده انگیز است، گفت: بیان مفسده انگیز بودن موضوع تهاترات در بودجه خیلی بد است و این نوع ادبیات قابل پذیرش نیست، باید به جایگاه خود و شورا احترام بگذاریم، اگر همه اعضا نظر بدهند و لازم باشد این بند حذف می شود اما نباید توهین کرد.

وی در پاسخ به سوال علیرضا مرادی و علی جعفر محصولی اعضای شورای شهر درخصوص آغاز پروژه 55 متری در اراک، اظهار کرد: باید برای تکمیل رینگ شهر و سوق دادن ترافیک به حاشیه و اجرای طرح جامع ترافیک و مصوبات شورای ترافیک این پروژه اجرایی شود.

شفیعی گفت: در حوزه تعریض خیابان ادبجو که 100 واحد مسکونی در آن وجود دارد، 50 میلیارد تومان معارض دارد و به همین دلیل پروژه هایی که اولویت تملک نداشتند در دستور کار قرار گرفت، پروژه 55 متری به هیچ اعتباری نیاز ندارد، از طرفی سازمان عمرانی شهرداری با 300 نفر پرسنل، تجهیزات، ماشین آلات و امکانات نیاز به کار دارد نمی توان گفت که این ظرفیت انسانی و تجهیزات و امکانات بیکار باشند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه به عنوان آخرین رینگ شهری بدون معارض و بودجه و با حداقل هزینه اجرایی خواهد شد، افزود: پروژه 55 متری به طول 6.2 کیلومتر کمربندی شمالی شهر را بدون ترافیک به میدان راه آهن متصل می کند و طبق طرح تفصیلی فقط احداث یک بزرگراه در شهر باقی مانده است همچنین در جریان احداث این معبر هیچ تقاطع غیرهمسطحی وجود ندارد و یکی از بهترین پروژه هایی است که در شهر اراک آغاز شده است.

شهردار اراک شرح داد: این پروژه یک سال کار خاکبرداری بدون هزینه دارد، من بارها خیابان و معبر ساخته ام، اینکه با تمسخر چنین موضوعاتی در مورد این پروژه مطرح شود درست نیست، ما به دنبال فعالیت 300 نفر پرسنل سازمان عمران هستیم، اگر می خواهید این تعداد پرسنل بیکار باشند بگویید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 605

به "55 متری یکی از بهترین پروژه های اراک است، رقم بودجه را افزایش ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 متری یکی از بهترین پروژه های اراک است، رقم بودجه را افزایش ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید