5 مدل موی فوق العاده برای آرایش موهای کم پشت و نازک

به گزارش آفتاب صبا، برای بسیاری از خانم ها داشتن موهای خوش حالت و پرپشت بسیار اهمیت دارد. بعضی افراد به دلایل ژنتیکی موهایشان نازک و کم پشت است و در بعضی افراد هم افزایش سن، استفاده متناوب از رنگ مو، کمبود مواد معدنی و… سبب کم پشت شدن موهایشان می گردد. اما برای مقابله با مشکل موهای کم پشت و نازک چه گزینه هایی در اختیار داریم؟ طبعا استفاده از شامپوها و مکمل های حجم دهنده یکی از راهکار هایی است که می تواند در این مورد گره گشا باشد. اما شما با استفاده از چند ترفند آرایشی و انتخاب مدل موهایی که موهایتان را پر حجم نشان می دهند هم می توانید مشکل کم پشت بودن و یا نازک بودن موهایتان را حل کنید. در این مطلب چند مدل مو برای آرایش موهای کم پشت و نازک معرفی نموده ایم. با این مدل ها می توانید مو های نازک و کم پشت خود را به زیبایی آرایش کنید و بر جذابیت خود بیافزایید. در ادامه با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

5 مدل موی فوق العاده برای آرایش موهای کم پشت و نازک

1. مدل موی دم اسبی پایین و حالت دار (Loose, Low Pony)

حالت دار کردن موها یکی از روش هایی است که به موهایتان حجم می دهد. می توانید با استفاده از بابلیس و یا اتوی مو بخش پایینی موهایتان را حالت دار کنید و یا اگر نمی خواهید موهایتان حرارت ببینند، می توانید با استفاده از بیگودی های عظیم موهایتان را حالت دار کنید. در ادامه مو هایتان را از پشت به صورت شل ببندید و بعد مقداری از مو ها را روی صورتتان بریزید. شما هم می توانید ابتدا موهایتان را حالت داده و بعد دم اسبی ببندید و هم می توانید اول موهایتان را ببندید و بعد آن ها را حالت بدهید.

  • 9 مدل رنگ موی ترند 2021 برای سال جدید

2. مدل بافت هالو (Halo Braid)

این مدل مو ممکن است کمی به نظر پرزحمت و سخت باشد اما هم شیک است و هم می تواند موهایتان را پر حجم نشان بدهد. برای این مدل ابتدا کمی سرم مو و یا اسپری حجم دهنده به موهایتان اسپری کنید. سپس موها را به دو بخش تقسیم نموده و با یک تکه کوچک از موهای جلوی صورت در سمت راستتان آغاز کنید. به شیوه بافت فرانسوی ابتدا یک بافت گندمی ساده بزنید و بعد از هر طرف از قسمت مشخص شده یک تکه مو به بافت گندمی از روی بافت اضافه کنید.

این کار را تا پشت سر و تا انتهای پشت گردن تا جایی که رویش مو تمام می گردد انجام دهید و در قسمت سمت چپ هم مانند قسمت سمت راست سر همین مراحل را انجام دهید و انتهای موی بافته شده را با کش شینیون ببندید. حالا نوار بافته شده سمت راست را بالای سرتان بیاورید و به شکل تاج از بالای سر رد نموده و پشت گوش چپ تان سنجاق کنید. برای نوار سمت چپی هم همین عمل را تکرار کنید و پشت گوش راست تان نوار مو را سنجاق کنید. در مرحله آخر با استفاده از نوک انگشت هایتان کمی بافت ها را شل تر کنید تا حجم بیشتری را نشان بدهند.

3. مدل پیج فرانسوی (French Twist)

این مدل مو یاری می نماید که موهایتان پرتر و ضخیم تر دیده شوند. برای این که موهایتان را مدل پیچ فرانسوی آرایش کنید، بالای موها را پوش دهید تا حجیم تر به نظر بیایند و برای ماندگاری بیشتر، به آن ها تافت بزنید. پس از آن کمی از قسمت جلوی سر جدا کنید و بقیه موها را به یک طرف ببرید و پشت سر آن ها را با گیره به سر محکم کنید.

در ادامه انتهای مو را بگیرید (بالای آن را شل بگیرید) و به سمت داخل بپیچانید و به وسط سر با گیره وصل کنید طوری که یک رول عمودی از گردن تا تاج سرتان ایجاد گردد. در مرحله آخر موهایی که را در جلوی سرتان باز گذاشته اید را پوش دهید و آن را بالای موها سنجاق کنید. این مدل مو نامنظم است و نیازی نیست خیلی مرتب به نظر بیاید. برای زیبایی بیشتر، چند تار مو را روی صورتتان رها کنید.

  • 13 روش فوق العاده برای تقویت موی سر و دستیابی به مو های سالم و مستحکم

4. شنیون آشفته (Tousled Chignon)

این مدل مو هم بسیار سریع است و هم موهایتان را حجیم تر نشان می دهد. برای این که موهایتان را به شکل آشفته شینیون کنید، ابتدا به موهایتان اسپری تافت بزنید پس از آن با استفاده از بابیلیس، اتوی مو و یا بیگودی بخش انتهایی موهایتان را حالت دار کنید. حالا موهایتان را به شکل دم اسبی با کش شینیون شل ببندید و پس از آن موهایتان را به صورت تکه تکه حلقه ای کنید و به پشت سرتان محکم کنید. انقدر این کار را ادامه دهید تا تمام موها به صورت حلقه ای و نا منظم به پشت سرتان سنجاق شوند. برای این که مدل مویتان خراب نگردد، آخر کار هم می توانید روی شینیون کمی تافت بزنید.

5. گره بالای سر (Top Knot)

یکی از ساده ترین و شیک ترین مدل ها برای خانم هایی که موهای کم پشت دارند گره بالای سر است. برای این مدل مو ابتدا موهایتان را با اتوی مو یا بابیلیس موج دار کنید سپس آن ها را در قسمت تاج سرتان جمع کنید و با کش ببندید. سعی کنید موهایتان را محکم نکشید تا به کف سرتان نچسبند. بهتر است مقداری از موهایتان را باز بگذارید تا جلوی صورتتان بریزند. حالا موهایی را که دم اسبی نموده اید را دور پایه دم اسبی بپیچید و سنجاق بزنید. قسمت جلوی موهایتان که باز گذاشته اید را هم می توانید پوش بدهید تا حجیم تر به نظر برسد.

در انتها

اگر موهایتان کوتاه است و امکان آرایش موهایتان مطابق مدل های معرفی شده را ندارید، می توانید با کوتاه کردن موهایتان به صورت لایه لایه و پوش دادن بخشی از موها، حجم دلخواه تان را ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که هیچ گاه نباید در آرایش موهای کم پشت و نازک موها را محکم ببندید و آن ها را بکشید چرا که در این صورت کم پشت تر خواهند شد.

منبع: realsimple

منبع: دیجی استایل
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1489

به "5 مدل موی فوق العاده برای آرایش موهای کم پشت و نازک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدل موی فوق العاده برای آرایش موهای کم پشت و نازک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید