یوبی سافت: Assassins Creed Shadows احتیاج به اتصال دائمی اینترنت ندارد

به گزارش آفتاب صبا، با معرفی بازی اساسینز کرید سایه ها (Assassins Creed Shadows) اخبار زیادی از آن به بیرون منتشر شد. یکی از مهم ترین اخبار این بود که این بازی در زمان نصب احتیاج به اتصال به اینترنت دارد. نکته اینجاست که بازی سایه ها یک عنوان داستانی و نقش آفرینی است و در نتیجه بسیاری از هواداران انتظار اتصال به اینترنت را از آن نداشتند.

یوبی سافت: Assassins Creed Shadows احتیاج به اتصال دائمی اینترنت ندارد

حال در یک پست توییتر که اخیراً شرکت سازنده منتشر نموده، بازی اساسینز کرید سایه ها احتیاج به اتصال دائمی به اینترنت ندارد. بلکه این بازی تنها در زمان نصب احتیاج به اینترنت داشته تا کمی حجم اضافه دانلود کند و پس از آن برای تجربه این بازی شما احتیاج به اتصال به اینترنت نخواهید داشت که یک نکته بسیار مثبت به شمار میرود.

طبق چیزی که یوبیسافت منتشر نموده کاربران می توانند تمامی مراحل این بازی را بدون احتیاج به اینترنت تجربه نموده و حتی برای گشت و گذار در دنیای بازی نیز احتیاج به اتصال به اینترنت نخواهند داشت. در نتیجه شما می توانید پس از نصب بازی اساسینز کرید سایه ها اتصال خود را به اینترنت قطع نموده و به راحتی این بازی را تجربه کنید.

نکته اینجاست که شرکت یوبیسافت در گذشته از اینترنت برای بعضی از امکانات بازی خود استفاده می کرد. بسیاری از بازی های این شرکت در صورت عدم اتصال به اینترنت تجربه کامل را در اختیار کاربران قرار نداده و همین موضوع باعث شد که برای سایه ها هواداران نگران باشند. حال شرکت سازنده به طور رسمی اعلام نموده که تمامی امکانات این بازی بدون اتصال به اینترنت هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نکته اینجاست که مقدار نقشه بازی سایه ها بزرگ است و جزئیات نیز در آن بسیار زیاد است. طبق چیزی که اعلام شده مقدار نقشه این بازی به مقدار بازی اوریجینز (Origins) بوده ولی محتوای بیشتری در آن قرار گرفته است. به همین علت است که نزدیک به 15 سازنده بازی در ساخت آن دخیل بوده و شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این بازی را مجذوب کننده کند.

عدم اتصال به اینترنت هم مسائل خود را دارد. برای مثال با توجه به اینکه اتصال به اینترنت در این بازی اجباری نیست معین نیست که فروشگاه هم برای آن وجود دارد یا نه. به این شکل که هنوز معین نیست شما می توانید محتوای مختلف را خریداری نموده و از آن درون بازی بهره ببرید. چیزی که در گذشته وجود داشت این بود که شما می توانستید آیتم های مختلف را از فروشگاه بازی خریداری نموده و از آن ها در روند بازی بهره ببرید.

یکی از نکات مثبت پاسخگویی بسیار خوب تیم سازنده است. به این شکل که تا الان به بسیاری از سوالات هواداران پاسخ داده شده و حال نوبت به اتصال به اینترنت رسیده است. شرکت یوبیسافت تصمیم گرفته تا اطلاعات زیادی را از این بازی منتشر کند و اینطور که به نظر می رسد بازی اساسینز کرید سایه ها در شرایط مناسبی برای عرضه قرار گرفته است.

بازی اساسینز کرید سایه ها در تاریخ 25 آبان برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در این بازی کاربران در نقش یک شینوبی بوده که ویژگی های خاص یک اساسینز را داشته و ظاهر خاصی به خود گرفته است. همینطور اینکه این بازی در دنیای ژاپن قرار داشته که یک تجربه نو برای مجموعه اساسینز کرید است.

منبع: Insider Gaming

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1403 بروزرسانی: 2 خرداد 1403 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2104

به "یوبی سافت: Assassins Creed Shadows احتیاج به اتصال دائمی اینترنت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت: Assassins Creed Shadows احتیاج به اتصال دائمی اینترنت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید