گیتی پسند با جشنواره گل به مرحله حذفی رسید، حذف شنژن چین توسط شاگردان افضل

به گزارش آفتاب صبا، تیم گیتی پسند اصفهان با پیروزی در نخستین ملاقات خود به مرحله حذفی مسابقات جام باشگاه های آسیا راه یافت.

گیتی پسند با جشنواره گل به مرحله حذفی رسید، حذف شنژن چین توسط شاگردان افضل

با هزینه های سفر به چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در نخستین ملاقات خود در مسابقات جام باشگاه های آسیا 2017 - ویتنام از ساعت 11:30 امروز (شنبه) به مصاف تیم شنژن چین رفت که در انتها نماینده کشورمان پیروز شد با نتیجه 7 بر صفر نماینده کشور چین را شکست دهد.

سپهر محمدی، احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، اصغر حسن زاده و ویکتور هوگو ترکیب ابتدایی تیم گیتی پسند را در این ملاقات تشکیل دادند.

برای نماینده کشورمان در این ملاقات محمد زارعی، اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور (3 گل)، محمد کشاورز و محمد جابری گلزنی کردند.

شاگردان افضل با پیروزی در این بازی 3 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده ژاپن در صدر جدول قرار گرفتند. تیم شنژن چین نیز با دو شکست متوالی از گردونه رقابت ها حذف شد. تیم های گیتی پسند ایران و شرایکر اوزاکا ژاپن صعودشان به مرحله حذفی مسابقات قطعی شده است و روز دوشنبه برای معین صدرنشین مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 473

به "گیتی پسند با جشنواره گل به مرحله حذفی رسید، حذف شنژن چین توسط شاگردان افضل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند با جشنواره گل به مرحله حذفی رسید، حذف شنژن چین توسط شاگردان افضل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید