گوشی گیمینگ لنوو لیجن در بنچمارک AnTuTu دیده شد؛ 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی

به گزارش آفتاب صبا، گوشی گیمینگ لنوو لیجن (Lenovo Legion) به احتمال بسیار زیاد در همین ماه معرفی می گردد و بسیار مشتاقیم ببینیم محصولی که تبلیغات زیادی هم در رابطه با آن منتشر شده قرار است چگونه با رقبای قدرتمند خود رقابت کند.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن در بنچمارک AnTuTu دیده شد؛ 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی

مدت زمان زیادی است که منتظر رونمایی از گوشی گیمینگ لنوو لیجن هستیم. محصولی که با قابلیت های بسیار فراوان و با هدف انجام بازی های سنگین طراحی شده؛ بنابراین بدیهی است که تفاوت چشمگیری به نسبت گوشی های استاندارد و معمولی که کاربران استفاده می نمایند داشته باشد.

تا به امروز در رابطه با این گوشی خبرهای زیادی منتشر شد اما روز گذشته شاهد افشای اطلاعات بیشتر آن به وسیله پایگاه داده AnTuTu بودیم. مدلی که در این بنچمارک مورد آنالیز نهاده شد با شماره L79031 شناخته می گردد که با توجه به مشخصات منتشر شده، از 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگری با وضوح 1080 × 2340 بهره می برد.

بهترین انتخاب ها برای موبایل گیمینگ؛ آیا واقعا به یک گوشی گیمینگ احتیاج داریم؟

نکته هیجان انگیز درباره لنوو لیجن، استفاده آن از پردازنده اورکلاک شده اسنپدراگون 865 بود. فرکانس هسته قدرتمند این گوشی در آنالیز اجرا شده تا 3.09 گیگاهرتز افزایش یافته که در حالت عادی فرکانس آن به 2.84 گیگاهرتز می رسد. به احتمال زیاد این همان پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس است که اخیرا هم از آن رونمایی شده.

لنوو لیجن در این بنچمارک امتیاز بسیار خوب 648.871 را کسب کرد. با توجه به اطلاعات AnTuTu، امتیاز پردازنده این گوشی تقریبا مشابه همان اسنپدراگون 865 بوده اما قدرت پردازشگر گرافیکی تقریبا 13 درصد بیشتر شده که خب طبیعی است یک محصول گیمینگ در این بخش قدرتمند عمل کند. در بخش تجربه کاربری هم امتیاز بسیار بالایی را شاهد هستیم که طبق پیش بینی AnTuTu، احتمالا این گوشی به نمایشگری با رفرش ریت 144 هرتز بره می برد و همین موضوع است که چنین امتیاز بالایی را برای آن بدست آورده.

با توجه به امتیازات ثبت شده، AnTuTu معتقد است گوشی گیمینگ جدید از رم هایی LPDDR5 بهره می برد و حافظه داخلی آن از نوع UFS 3.1 است. این یعنی بالاترین سرعت ممکن در انجام مولتی تسکینگ و انتقال داده و همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، طبیعی است چنین مشخصاتی را در یک گوشی گیمینگ مشاهده کنیم.

تیزر جدید، تجربه تمام افقی بی نظیر در گوشی گیمینگ لنوو لیجن را به نمایش می گذارد

اخیرا ویدئویی از لنوو لیجن منتشر شد که نشان می داد تجربه کاربری با آن در حقیقت باید به صورت افقی باشد تا بتوان با لذت بیشتری از تمام پتانسیل آن استفاده کرد. برای مثال لنوو دوربین دوگانه این گوشی را بر خلاف همه گوشی های گیمینگ و معمولی دیگر، در مرکز پنل پشتی قرار داد و حتی رابط کاربری آن را هم متناسب با حالت افقی بهینه کرد. حتی دوربین سلفی آن هم در مرکز فریم افقی تعبیه شده تا بدین ترتیب لنوو لیجن تقریبا به یک لپ تاپ گیمینگ کوچک تبدیل گردد.

لنوو قرار است این محصول را با شارژر سریع 90 واتی راهی بازار کند که مسلما با سرعت بسیار بالایی می تواند باتری (احتمالا) 5000 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ کند. نکته جالب اما این جاست که لنوو لیجن مجهز به دو پورت USB-C عرضه می گردد که احتمالا دلیل بسیار خوبی هم برای آن وجود دارد.

با همه این تفاسیر ممکن است روز معرفی، قابلیت های جالب بیشتری را از این گوشی ببینیم. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم تا آخر این ماه (میادی) که 20 روز به اتمام آن مانده، چه پیش خواهد آمد.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 916

به "گوشی گیمینگ لنوو لیجن در بنچمارک AnTuTu دیده شد؛ 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ لنوو لیجن در بنچمارک AnTuTu دیده شد؛ 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید