گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/همدان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در شرایطی هفته دوم خود را پشت سر گذاشت که پاس از قرار معلوم سال جاری هم حال خوبی در این رقابت ها نخواهد داشت.

گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار گردید و طی آن تیم پاس در خانه برابر اسپاد تن به تساوی دو بر دو داد تا بعد از شکست برابر نماینده اصفهان، پاس از مجموع 6 امتیاز هفته نخست تنها یک امتیاز به حساب واریز و از همین هفته های ابتدایی در جمع تیم های فانوس به دست قرار بگیرد.

نه اینکه قرار باشد پاس را زیر نقدها خرد کنیم، چراکه برای قضاوت، تنها دو بازی ملاک نیست، اما واقعیت این است که سال جاری هم نباید خیلی از سفید و سبزپوشان توقعات آنچنانی داشته باشیم.

از تیمی که خیلی دیر بسته شد، تمام روزهای خوب پیش فصل را از دست داد و بعد از اتمام مسابقات پارسال تا همین چند روز پیش مدام دست به دست می شد، نباید انتظار داشته باشیم که در قامت یک مدعی قدعلم کند.

چیزی که تقریبا همه ساله شاهد آن بودیم، این فصل هم گریبان پاس را گرفت تا دود این بی برنامگی و کج سلیقگی به چشم قهرمان پرآوازه ایران برود. قهرمانی که روز به روز آسمانش بیشتر تیره و تار می گردد و حتی کک یک نفر هم نمی گزد!

هر سال که مسابقات لیگ تمام می گردد، آقایان سراغ خرید امتیاز می فرایند و هربار هم دست از پا درازتر به همدان بازمی گردند. قبل از آغاز مسابقات دست روی دست می گذارند و دعواهای زرگری راه می اندازند که مقصر ناکامی ها فلان شخص یا فلان ارگان است. آخر سر هم که چشم باز می نمایند موعد آغاز لیگ رسیده و پاس مانده با حجم بالایی از بی برنامگی، تعیین نشدن شرایط بازیکنان و حتی کادرفنی، نداشتن اردو و تمرینات مدون و ...

چیزی که سال جاری هم یقه نماینده همدان را گرفت و طبیعی است که در چنین آشفته بازاری، پنج امتیاز حساس در دو هفته ابتدایی مسابقات بر باد برود.

ای کاش یک بار برای همواره پاس را سرحال و قبراق و دور از مسائل و حاشیه روانه مسابقات می کردیم و آنوقت توقع صعود را در فکر پرورش می دادیم.

بدون تردید در لیگ فرسایشی و سخت دسته دوم، باید دست پر به مصاف تیم هایی رفت که اکثرا تا دندان مسلح هستند و سودای حضور در لیگ یک را دارند. و این موضوع در همین دو هفته به خوبی برای پاسی ها به اثبات رسید.

شاید اگر سیامک فراهانی زودتر به پاس می آمد و تیم به موقع بسته می شد، در همین دو هفته هم شاهد نتایج بهتری از شاگردانش بودیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1711

به "گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزیدن های همیشگی پاس از یک سوراخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید