کونستانتین: هند هیجان زده نمی گردد، رایواچ: روز بد تایلند بود

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم ملی فوتبال هند خاطرنشان کرد تیمش با وجود پیروزی پرگل برابر تایلند هیجان زده نمی گردد.

کونستانتین: هند هیجان زده نمی گردد، رایواچ: روز بد تایلند بود

با قیمت تور تایلند کریسمس به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال هند امروز (یکشنبه) در دومین بازی گروه A جام ملت های آسیا 2019 با نتیجه 4 بر یک از سد تایلند گذشت. در بازی نخست این گروه روز گذشته تیم های ملی امارات و بحرین به تساوی یک - یک بسنده کردند.

استیون کونستانتین، سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند پس از پیروزی پرگل تیمش برابر تایلند گفت: از عملکرد تیمم خیلی خوشحالم و بازیکنانم کوشش زیادی کردند. خوشحالم که پس از سال ها به چنین پیروزی در جام ملت های آسیا دست یافتیم. بازی با تایلند در اختیار هند بود و در نیمه دوم با بعضی اصلاحات از جمله از دست ندادن توپ به گل های بیشتری رسیدیم.

وی اضافه کرد: کوشش می کنیم در هر بازی به پیروزی برسیم و نمی خواهیم هیجان زده باشیم. برای صعود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا به 2 امتیاز دیگر احتیاج داریم و ما برای این هدف در امارات هستیم.

میلووان رایواچ، سرمربی صربستانی تیم ملی فوتبال تایلند نیز گفت: نیمه اول بازی بدی ارائه ندادیم اما از شروع نیمه دوم هند بر میدان مسلط شد. آنها هر لحظه هجومی تر شدند. تایلند برای کسب نتایج بهتر باید قدرتمندتر بازی کند. هند نسبت به گذشته خیلی پیشرفت نموده و آنها امروز برابر ما عالی بازی کردند. باید با یادگیری نکته های نیمه دوم بازی با هند در بازی های آینده بهتر ظاهر شویم.

سرمربی تایلندی ها ادامه داد: امروز روز بد ما بود و آن بازی که می خواستیم انجام ندادیم. تایلند برای حفظ شانس صعود 2 بازی دیگر پیش رو دارد و باید از اشتباهات بازی برابر هند درس بگیریم. مثبت اندیش هستم و اطمینان دارم می توانیم با کسب امتیازهای لازم از مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 453

به "کونستانتین: هند هیجان زده نمی گردد، رایواچ: روز بد تایلند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونستانتین: هند هیجان زده نمی گردد، رایواچ: روز بد تایلند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید