کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی استان تهران برگزار می گردد

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، دکتر ناهید رحمانی رئیس کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نشست خبری اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم توانبخشی در کنگره سال 1401 تحقیقات دانشجویی به عنوان فوکال پوینت کلان منطقه آمایشی 10 (دانشگاه های استان تهران) انتخاب شده است و با توجه به بالاترین اندازه تعداد دانشجو در دانشگاه های مستقر در این کلان منطقه، فرصتی برای ارائه تحقیقات دانشجویان فراهم شده است.

کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی استان تهران برگزار می گردد

سرپرست اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران یادآور شد: کلان منطقه آمایشی 10 وزارت بهداشت شامل دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، بقیه الله، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است.

وی اضافه نمود: اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران از دی ماه 1401 کلید خورد و تمامی فرآیندهای این کنگره، از داوری، اجرا، برنامه ریزی و برگزاری سخنرانی ها و ارائه پوسترها به طور کامل به وسیله دانشجویان انجام می گیرد و از همین رو 90 دانشجوی با رزومه های بسیار خوب برای داوری مقالات و تحقیقات در این دوره حضور دارند.

رحمانی یادآور شد: 400 چکیده مقاله به اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران در 11 محور ارائه شده است که از این میان 140 مقاله به شکل سخنرانی و 165 پوستر داوری شده اند و در کنگره ارائه می شوند.

وی گفت: 30 ایده فناوری محصول محور در کنگره ارائه شده است که از این میان به 2 ایده جایزه داده می گردد. بعلاوه داوران برتر نیز در اختتامیه معرفی می شوند.

سرپرست اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران اضافه نمود: همزمان با برگزاری کنگره رویداد talk school از سوی یوسرن به همراه ورکشاپ های مرتبط با هوش مصنوعی، علوم داده، واقعیت مجازی و واقعیت اضافه نموده در کنگره ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2037

به "کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی استان تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی استان تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید