چگونه برای پیکاپ ویزا کانادا اقدام کنیم؟

به گزارش آفتاب صبا، پیکاپ ویزا چیست

وقتی سفارت یک کشور در کشوری دیگر فعالیت خود را متوقف می نماید، متاقضیان سفر یا مهاجرت به آن کشور ضروری است تا به وسیله یک کشور ثالث اقدام نمایند. این کشور ثالث می تواند هرجایی باشد اما معمولا در همسایگی مبدا واقع شده است. به طور مثال، کانادا در ایران سفارت ندارد اما ایرانیان به طور معمول به وسیله ترکیه یا امارات اقدام می نمایند.

چگونه برای پیکاپ ویزا کانادا اقدام کنیم؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بدیهیست سفر به کشور ثالث برای اکثریت مسافران و مهاجران مقدور نبوده و اتلاف وقت و سرمایه محسوب می گردد. اینجاست که مبحث خدمات پیکاپ پاسپورت مطرح می گردد. در واقع، به جای سفر به کشور ثالث، نماینده ای معتبر مدارک شما را تحویل گرفته و جهت الصاق ویزا به پاسپورت شما اقدام می نماید. این نماینده معمولا شرکت ها و موسسه های مهاجرتی می باشند.

شایان ذکر است بعضی به این خدمات پیکاپ ویزا نیز می گویند که این تفاوت صرفا در لفظ بوده و هر دو به یک موضوع اشاره دارند. اما با توجه به روال کار که تحویل دریافت (برداشتن pick up)پاسپورت در کشور مبدا و اقدام جهت دریافت ویزاست، پیکاپ پاسپورت نام مناسب تری برای این خدمات می باشد.

برای سفر به چه کشور هایی نیازمند این خدمات هستیم؟

شمار کشور هایی که در ایران سفارت فعال ندارند کم نیست؛ اما بسیاری از این کشورها از اهمیت بسیار پایینی نزد مسافران و مهاجران برخوردارند. در حال حاضر سه کشور کانادا، انگلیس و آمریکا کشور های مهم و مهاجر پذیری هستند که امکان اخذ ویزای آن ها از داخل ایران ممکن نیست.

برای پیکاپ ویزای کانادا، که مقصد محبوبی برای مهاجران ایرانیست، از کشورهای ترکیه و امارات می توان اقدام کرد. استانبول، آنکارا، دبی و ابوظبی شهرهایی هستند که خدمات پیکاپ ویزای کانادا آن ها را پوشش می دهد.

آمریکا مدت هاست در ایران سفارت نداشته و هرگونه ارتباطی بین دو کشور به صورت غیر مستقیم انجام می پذیرد. به همین دلیل مسافران این کشور معمولا به یکی از کشورهای همسایه برای دریافت ویزا مراجعه می نمایند. در حال حاضر ترکیه و امارات بیشترین مراجعان ایرانی جهت سفر به آمریکا را به خود اختصاص داده اند.

برای پیکاپ پاسپورت جهت سفر و مهاجرت به انگلیس کشور خاصی محبوب نیست و از تمام کشور های مجاور می توان اقدام کرد.

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1063

به "چگونه برای پیکاپ ویزا کانادا اقدام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای پیکاپ ویزا کانادا اقدام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید