پرسپولیس نیمی از پول دو دستیار برانکو را پرداخت کرد، وکیل برانکو: پرداخت پول به موکل من دروغ است

به گزارش آفتاب صبا، دارو بوسیچ، وکیل برانکو در روزهای اخیر بارها اعلام نموده حاضر به دریافت مطالبات وی به شکل قسطی نیست و پرسپولیس باید کل مطالبات برانکو را به شکل یکجا و کامل پرداخت کند.

پرسپولیس نیمی از پول دو دستیار برانکو را پرداخت کرد، وکیل برانکو: پرداخت پول به موکل من دروغ است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس خبر پرداخت بخشی از مطالبات وی را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی فیفا تا 16 مرداد مهلت دارد مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش را پرداخت کند.

البته بعضی مسئولان این باشگاه مدعی هستند پس از رسیدن به این تاریخ پای محرومیت نقل و انتقالاتی در میان نیست و از 16 مرداد پرسپولیس فرصت دارد برای تسویه حساب با برانکو و دستیارانش اقدام کند.

براین اساس در روزهای اخیر پرسپولیس توانسته نیمی از مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ را پرداخت کند اما این در شرایطی است که باشگاه ایرانی در تماسی که به تازگی با برانکو و وکیلش داشته به آنها اعلام نموده است جدا از پرداخت کامل پول زلاتکو، ایگور و مارکو استیلینوویچ بخش زیادی از طلب یک میلیون و 113 هزار یورویی خود مربی کروات را هم می پردازد.

دارو بوسیچ، وکیل برانکو در روزهای اخیر بارها اعلام نموده حاضر به دریافت مطالبات وی به شکل قسطی نیست و پرسپولیس باید کل مطالبات برانکو را به شکل یکجا و کامل پرداخت کند.

هرچند ظاهرا پرسپولیسی ها بخشی از پول برانکو را آماده نموده اند اما به نظر می رسد این سرمربی تاکید دارد تا 16 مرداد باید کل پول خود را از پرسپولیس دریافت کند در غیر این صورت بحث فرصت یک ماهه پرسپولیس برای فرار از محرومیت و به احتمال زیاد کسر جریمه وارد مرحله نهایی خواهد شد.

از طرفی در صحبت هایی که مدیران باشگاه پرسپولیس امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام دادند جدا از بحث پیگیری سفر این تیم به قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بخش اصلی مباحث درباره نحوه واریز پول به حساب برانکو بود و ظواهر نشان می دهد آنها از دبیرکل و مسئول روابط بین الملل فدراسیون درخواست نموده اند بحث دریافت مطالبات باشگاه از فیفا را به شکل جدی تری پیگیری کند اما پرسپولیس به دلیل تحریم های کشورمان باید این مبلغ را تنها به وسیله بانک های کشورها همسایه به حساب برانکو واریز نمایند.

همچنین دارو بوسیچ در آخرین گفت و گوی خود با خبرنگار فارس درباره اینکه آیا تا به امروز پولی به این مربی پرداخت شده است، گفت: این موضوع واقعیت ندارد و پرسپولیس تا به امروز پولی به برانکو نداده است. پرداخت پول به موکل من دروغ است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 954

به "پرسپولیس نیمی از پول دو دستیار برانکو را پرداخت کرد، وکیل برانکو: پرداخت پول به موکل من دروغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نیمی از پول دو دستیار برانکو را پرداخت کرد، وکیل برانکو: پرداخت پول به موکل من دروغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید