هیلبرت: هاورتز بخشی از ویژگی های بالاک و اوزیل را دارد

به گزارش آفتاب صبا، روبرتو هیلبرت، هم تیمی سابق کای هاورتز در بایرلورکوزن، معتقد است که این بازیکن بخشی از توانایی های میشاییل بالاک و مسوت اوزیل را دارد و می تواند به چلسی در کسب قهرمانی لیگ برتر یاری کند.

هیلبرت: هاورتز بخشی از ویژگی های بالاک و اوزیل را دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هاورتز که در سال 2016 و با 17 سال و 126 روز به جوانترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد در آستانه جدایی از بایرلورکوزن قرار گرفته است. این تیم امشب در دوسلدورف مقابل اینتر قرار خواهد گرفت. چلسی در حال مذاکره برای جذب این بازیکن است و این احتمال وجود دارد که هاورتز فصل آینده در استمفوردبریج و در کنار تیمو ورتر، هم تیمی اش در تیم ملی آلمان، به میدان برود.

هیلبرت درباره هاورتز گفت: او بازیکن بسیار درخشان بعدی است که از آلمان به دنیای فوتبال معرفی می گردد. وقتی در 17 سالگی اولین بازی خود برای تیم را انجام داد من آنجا بودم. فکر می کنم او در این نسل بازیکنی است که سرنوشت بازی را تغییر می دهد. او بازیکنی بسیار باهوش و سریع است و انسان خوبی است.

برخی از ویژگی های میشاییل بالاک و مسوت اوزیل را دارد اما همه آنها را در یک پکیج جمع آوری نموده که باعث می گردد بسیار خطرناک باشد. فکر می کنم او استعدادی دارد که کس دیگری از آن بهره مند نیست. اگر چلسی او را جذب کند یاری بزرگی به این تیم برای کسب قهرمانی لیگ برتر خواهد شد. او همینقدر خوب است. به سختی کوشش می نماید اما باهوش و متواضع است. این از خانواده خوبش سرچشمه می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 959

به "هیلبرت: هاورتز بخشی از ویژگی های بالاک و اوزیل را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلبرت: هاورتز بخشی از ویژگی های بالاک و اوزیل را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید