هشدار بارش های مخاطره آمیز در یک استان کشور ، دمای این منطقه ها کاهش می یابد

به گزارش آفتاب صبا، رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی با هشدار بارش های مخاطره آمیز برای غرب استان گیلان از کاهش نسبی دما در بعضی منطقه ها کشور به ویژه شمال غرب اطلاع داد.

هشدار بارش های مخاطره آمیز در یک استان کشور ، دمای این منطقه ها کاهش می یابد

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیائیان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور اظهار کرد: امروز سامانه بارشی در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان فعال است. فردا دوشنبه سامانه بارشی در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران فعال است و پیش بینی می کنیم بارش ها در غرب گیلان شدت قابل ملاحظه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: به همین علت احتمالاً برای استان گیلان به ویژه غرب آن هشدار نارنجی صادر خواهیم کرد.

رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به این که احتمال بارش های مخاطره آمیز در غرب گیلان وجود دارد، اضافه نمود: روز سه شنبه نیز بارش ها در استان های گیلان و مازندران ادامه دارد.

وی گفت: به واسطه بارش ها از امروز کاهش نسبی دما در نیمه غربی کشور به ویژه شمال غرب روی می دهد، بعلاوه فردا شمال غرب و نیمه شمالی کشور کاهش دما را خواهند داشت.

ضیائیان گفت: برای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قزوین، اصفهان و خراسان شمالی بارندگی طی فردا و روز سه شنبه پیش بینی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2067

به "هشدار بارش های مخاطره آمیز در یک استان کشور ، دمای این منطقه ها کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار بارش های مخاطره آمیز در یک استان کشور ، دمای این منطقه ها کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید