هتل ویلا این باکو؛ از هتل های 4 ستاره شیک و مدرن شهر، عکس

به گزارش آفتاب صبا، گردشگرانی که قصد دارند خود را با تاکسی از فرودگاه حیدر علی اف به هتل ویلا این باکو برسانند، حدود 15 دقیقه در راه خواهند بود. این هتل از چند نظر موقعیت مکانی مطلوبی دارد و تا حدودی با اهداف سفری گردشگران باکو تناسب خواهد داشت.

هتل ویلا این باکو؛ از هتل های 4 ستاره شیک و مدرن شهر، عکس

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چون قرارگیری در منطقه تجاری شهر یعنی نزدیکی به تعداد زیادی از مراکز خرید و علاوه بر این مهمانان می توانند به وسیله ایستگاه های نزدیک هتل ویلا این دسترسی راحتی به تمامی نقاط شهر داشته باشند. هتل ویلا این باکو Villa Inn Hotel داخل باغ سرسبز و باصفایی قرار گرفته و حتی میز و جایگاه هایی نیز در فضای باز و محوطه هتل چیده شده اند که در اوقات فراغت و برای دورهمی های محبت آمیز می توان به آنجا سر زد تا هم از هوای تازه لذت برد و هم زیبایی های اطراف را تماشا کرد.

نمایی از همین باغ و اطراف هتل از تراس اتاق ها نیز پیدا است و می توان از دور تماشای حال دیگران بود. اتاق های هتل ویلا این باکو با مبلمانی مدرن و شیک دکور شده اند و طبق نظرات ثبت شده گردشگران بسیار مرتب و تمیز هستند. این اتاق ها که دیوارهایی عایق صدا دارند برای فراهم ساختن آرامش مهمان چیزی کم ندارند.

در اتاق های هتل ویلا این امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، تهویه مطبوع، چای ساز، سشوار و کمد در اختیار مهمانان قرار می گیرند. کسانی که تمایل به اقامت در هتل ویلا این باکو Villa Inn Hotel Baku داشته باشند، بایستی بدانند که تنها اتاق های مهمان دارای حمام اختصاصی با لوازم استحمام رایگان هستند و در بقیه اتاق ها استفاده از این سرویس به صورت مشترک خواهد بود.

لازم به ذکر است که مهمانان صبح خود را با انتخاب و میل صبحانه مورد علاقه شان آغاز خواهند کرد؛ هر روز صبح منوی متفاوتی برای صبحانه ارائه می گردد که مهمان به صورت سلف سرویس از خود پذیرایی می نمایند. این منو شامل محصولات لبنی، میوه و سبزیجات کاملا تازه است که امکان صرفشان در داخل اتاق نیز ممکن می باشد. این هتل رستورانی با منوی انتخابی دارد که غذاهای متنوعی بین المللی را در محیطی دنج و دلباز طبخ و سرو می نماید.

نکته دیگری که باید درباره هتل ویلا این باکو اشاره نمود، برخورد صمیمی و فوق العاده پرسنل هتل می باشد که تبدیل به یکی از امتیازهای ویژه آن شده است. پرسنلی که به زبان های عربی، فارسی، انگلیسی، ترکی، آذری و روسی مسلط هستند و تعدادی از آن ها در پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده هدایت در امور مختلف مربوط به اقامت هستند.

به جز امکاناتی مثل باغ و رستوران می توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده، منوی مخصوص بچه ها و خدمات تهیه بلیط و تور گردشگری هتل نیز اشاره نمود. بد نیست بدانید که هتل ویلا این باکو برای خلق تجربه های به یادماندنی گاهی موسیقی زنده را نیز در بین برنامه های سرگرم نماینده اش گنجانده است. در نهایت باید گفت که این هتل هزینه مناسبی را برای اقامت مهمانان دریافت می نماید و در عوض تجربه قشنگی را به آن ها هدیه می دهد.

اماکن نزدیک به هتل ویلا این باکو

فاصله هتل ویلا این باکو تا رستوران کینگ: 500 متر

فاصله هتل ویلا این باکو تا مرکز خرید گنجلیک: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل ویلا این باکو تا پارک افسران: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل ویلا این باکو تا ایستگاه راه آهن باکو: 2.8 کیلومتر

فاصله هتل ویلا این باکو تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 2.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 948

به "هتل ویلا این باکو؛ از هتل های 4 ستاره شیک و مدرن شهر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویلا این باکو؛ از هتل های 4 ستاره شیک و مدرن شهر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید