نگران سرعت جام جهانی فوتسال بودم، به بهترین شکل آماده می شویم

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال آرژانتین در دوره گذشته بازی های جام جهانی فوتسال در کلمبیا پیروز شد به عنوان قهرمانی برسد. این تیم در دوره بعدی جام جهانی که به میزبانی لیتوانی برگزار می گردد هم حضور دارد. آرژانتین با قهرمانی در آمریکای لاتین جواز حضور در جام جهانی 2020 را به دست آورد اما سرنوشت این بازی ها هنوز به خاطر کرونا تعیین نشده است.

نگران سرعت جام جهانی فوتسال بودم، به بهترین شکل آماده می شویم

حتی فدراسیون فوتبال لیتوانی از فیفا درخواست نموده است جام جهانی فوتسال را به سپتامبر 2021 موکول کند ولی فیفا به صورت رسمی تاریخی را مشخص ننموده است.

ماتیاس رائول سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین در این خصوص به سایت inforegion گفت: منتظر اعلام یک تصمیم رسمی هستیم. به احتمال زیاد جام جهانی سال آینده برگزار می گردد تا برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ما یک سال دیگر برای آماده سازی زمان خواهیم داشت و به بهترین شکل این کار را انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین درباره تعطیلی مسابقات فوتسال توضیح داد: از سرعت بازی های جام جهانی فوتسال نگران بودم. عدم فعالیت بازیکنان یک مقدار پیچیده است. اگر جام جهانی به تعویق بیافتد، بازیکنان با توقف و تعطیلی زیاد به باشگاه هایشان می آیند اما آماده می شوند. آنها ورزشکار حرفه ای هستند و بیش از هرچیز می دانند که چطور با بدن هایشان کار نمایند.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل هم خواستار به تعویق افتادن جام جهانی فوتسال شده بود. ایران هم از جمله کشورهایی است که از تعویق جام جهانی فوتسال استقبال می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 800

به "نگران سرعت جام جهانی فوتسال بودم، به بهترین شکل آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران سرعت جام جهانی فوتسال بودم، به بهترین شکل آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید