منصور هادی: شورای انتقالی جنوب یمن، دست از لجاجت بردارد

به گزارش آفتاب صبا، رئیس دولت مستعفی یمن در ادامه اختلافات و تنش های خود با گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات از این شورا خواست تا دست از لجاجت و انجام اقدامات یک جانبه بردارد.

منصور هادی: شورای انتقالی جنوب یمن، دست از لجاجت بردارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن گفت که توافق ریاض بین دولت وی و شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات، سر جای خود باقی است.

وی با اشاره به اعلام خودمختاری در مناطق جنوبی یمن از سوی شورای انتقالی جنوب یمن تاکید نمود که این شورا باید دست از کینه توزی و لجاجت و انجام اقدامات یک جانبه و حملات به نهادهای دولتی بردارد.

رئیس جمهور مستعفی یمن اضافه نمود: شورای انتقالی باید دست از بازداشت های خودسرانه خود در جنوب یمن و حمله به نیروهای ما بردارد.

شهر عدن در جنوب یمن تحت کنترل شبه نظامیان شورای انتقالی مورد حمایت امارات است. این گروه شبه نظامی با شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن که مورد حمایت عربستان است، درگیر شده اند.

شبه نظامیان وابسته به شورای انتقالی اخیرا در پی تشدید اختلافاتش با دولت مستعفی به ریاست منصور هادی، در مناطق جنوبی یمن اعلام حالت خومختاری نموده و نهادهای دولتی وابسته به دولت مستعفی را مورد حمله قرار داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 836

به "منصور هادی: شورای انتقالی جنوب یمن، دست از لجاجت بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصور هادی: شورای انتقالی جنوب یمن، دست از لجاجت بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید