معرفی هتل سانتا مارینا ونیز ، 4 ستاره

به گزارش آفتاب صبا، هتل سانتا مارینا ونیز | Hotel Santa Marina

از دیگر هتل های 4 ستاره لوکس و مجلل شهر ونیز ایتالیا امروز می خواهیم به سراغ هتل سانتا مارینا ونیز برویم. این هتل هم در نوع خود اقامتگاهی بسیار زیبا و پر امکانات است و به ادعای سایتش، هر آن چیزی که احتیاج داشته باشید را در بهترین نوع ممکن در اختیارتان خواهد گذاشت. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر آنالیز کنیم تا ببینیم که هتل سانتا مارینا ونیز چه خدمات فوق العاده ای دارد که سایتش درباره آن چنین ادعایی نموده است!

معرفی هتل سانتا مارینا ونیز ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خخدمات هتل سانتا مارینا ونیز

در مقدمه هم گفتیم که در هتل سانتا مارینا ونیز ادعا می نمایند که امه چیز در بهترین نوعی است که شما آرزوی آن را می نموده اید! در این هتل در 24 ساعت شبانه روز و مراجعتتان به هتل اصلا معطل نخواهید ماند و با میز خالی زرویشن در نهایت روبرو نخواهید شد. دسترسی شما به بسیاری از جاذبه ها در حد خوب و عالی است به طور مثال؛ تنها 275 متر از پل ریالتو تا این هتل فاصله خواهید داشت. تیم خدمات و کارمندانی که در هتل با آن ها روبرو خواهید شد از بهترین های رشته و صنعت خود هستند و به صورت فوق حرفه ای از شما پذیرایی خواهند کرد و در نهایت موجبات رضایت شما را فراهم خوهند آورد. ضمناً می توانید از خدمات هتل در زمینه دریافت خدمات و اطلاعات گردشگری هم بهره مند شوید و سفری فوق العاده به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان پدید آورید. طراحی فضاهای این هتل با استفاده از المان های قدیمی اما بسیار لاکچری و با ارزش اجرا شده است. اما از این ها که بگذریم شما در تمامی نقاط هتل به اینترنت پر سرعت wifi دسترسی خواهید داشت آن هم بدون محدودیت. تمامی نقاط هتل به خوبی آب و هوایشان تنظیم و تهویه می شود. درباره هتل و طراحی آن مخصوصا در اتاق هایش است این هتل می گوید که قرار است از المان های فرنیش و طراحی های چشم نوازتری استفاده شود.

اگر به زبان ایتالیایی وارد هستید که هیچ ولی اگر هم که نه می توانید به زبان انگلیسی با کارمندان هتل ارتباط برقرار نمایید. باربری و جا به جایی چمدان ها و بارهای شما توسط خدمات هتل سانتا مارینا ونیز انجام می پذیرد. می توانید از آسانسور، صندوق امانات هتل، دستگاه فکس، دستگاه کپی، خدمات بلیط، انبار چمدان هتل و خدماتی از این قبیل استفاده بفرمایید.

اگر کودک به همراه دارید باید بدانید که در این هتل برای اقامت راحت آن ها هم تجهیزات لازم در نظر گرفته شده است. اگر هم که حیوان خانگی دارید در هتل سانتا مارینا ونیز با درخواست قبلی می توانید آن ها را به همراه داشته باشید.

خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز ارائه می شود.

امکانات تفریحی هتل سانتا مارینا ونیز

خدمات تفریحی هتل سانتا مارینا ونیز همانند دیگر هتل های 4 ستاره ونیزی به فروش بلیط جاذبه ها و همچنین تورهای شاد و آشنایی با فرهنگ ایتالیایی خلاصه می شود.

البته رستوران هتل سانتا مارینا ونیز هم معروف است و منظره زیبایی دارد که پیشنهاد می کنیم که حتما از آن استفاده نمایید.

برای وعده صبحانه هم می توانید از بوفه هتل استفاده نمایید و در وعده صبحگاهی خود انواع شیرینی جات مختلف، شکلات، انواع میوه های فصل، لبنیات تازه، تخم مرغ، چای و یا قهوه را داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل سانتا مارینا ونیز در یک کلا واقعا زیبا و چشمگیر هستند!

این اتاق ها همگی دارای کاغذ دیواری های لوکس و زیبا، سرویس خواب باشکوه و راحت، آیینه دیواری، کمد، میز کار، ملحفه و رو تختی های تمیز، محوطه مخصوص نشستن، سیستم روشنایی متناسب، تلویزیون های صفحه تخت، سبد نیوه، شکلات و شیرینی، دید به شهر، تهویه مناسب، اینترنت پر سرعت، حمام های بزرگ. مجزا و با امکانات کامل، سرویس بهداشتی، روزنامه هر روز صبح و بسباری از امکانات دیگر تجهیز شده اند. هتل سانتا مارینا ونیز دارای 4 نوع اتاق مختلف با ظرفیت اسکان 2 تا 3 نفر می باشد.

انواع اتاق های هتل

اتاق های دابل

این اتاق ها در هتل سانتا مارینا ونیز برای اقامت 2 بزرگسال تهیه شده است.

اتاق های سوپریور دابل

این اتاق ها برای اقامت 2 بزرگسال تهیه شده است.

اتاق های تریپل

این اتاق ها برای اقامت 3 بزرگسال تهیه شده است.

سوئیت های جونیور

این اتاق ها برای اقامت 2 بزرگسال تهیه شده است.

فاصله هتل سانتا مارینا ونیز تا جاذبه های ونیز

  • پل ریالتو: با پل ریالتو 350 متر و یا به عبارتی دیگر با پای پیاده تنها 4 دقیقه فاصاه دارید.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: اگر از جادهی فرعی بروید تنها 1 دقیقه با ماشین ولی اگر پیاده بروید، 23 دقیقه فاصله دارید.
  • سن میکائیل: فاصله شما با این کلیسا تنها 1 دقیقه است!
  • میدان مرکزی ونیز: با شما تنها 8 دقیقه پیاده فاصله دارد.
  • گراند کانال: 6 دقیقه با ماشین و 17 دقیقه پیاده با کانال بزرگ ونیز فاصله دارید.

موقعیت هتل سانتا مارینا ونیز

برای دیدن موقعیت مکانی هتل سانتا مارینا، بر روی نقشه گوگل مپ زیر کلیک کنید.

آدرس هتل:

Campo Santa Marina, 6068, 30122 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 394

به "معرفی هتل سانتا مارینا ونیز ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سانتا مارینا ونیز ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید