معرفی فرصت های سرمایه گذاری اردبیل در نمایشگاه شهر گردشگر

به گزارش آفتاب صبا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نمایشگاه شهر گردشگر فرصت های سرمایه گذاری گردشگری این استان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری اردبیل در نمایشگاه شهر گردشگر

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل امروز سه شنبه 6 شهریور 97 در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح های متعددی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری اردبیل مطالعه شده است.

او با اذعان به اینکه نمایشگاه شهر گردشگر فرصتی برای معرفی طرح های پیشنهادی سرمایه گذاری استان است، ادامه داد: در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در قالب لوح فشرده در بیش از هزار صفحه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: وجود مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری متعدد فرصتی مطلوب برای سرمایه گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری فراهم ساخته است.

فلاحی افزود: در تمام شهرستان ها فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری فراهم است و تعدد جاذبه های طبیعی و تاریخی در تمامی شهرها دیده می گردد.

او به ارائه اطلاعات و مشاوره سرمایه گذاران و متقاضیان در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه اشاره نمود و افزود: با توجه به انتخاب اردبیل به عنوان پایلوت طرح های گردشگری کشور، امتیازی برای این استان در سرمایه گذاری حوزه گردشگری فراهم شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل به راهنمایی و حمایت سرمایه گذاران اشاره و توضیح داد: آماده آنالیز طرح های پیشنهادی و صدور موافقت اصولی در کمترین زمان هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 84

به "معرفی فرصت های سرمایه گذاری اردبیل در نمایشگاه شهر گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فرصت های سرمایه گذاری اردبیل در نمایشگاه شهر گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید