مدل کفپوش سرامیک و سنگ جدید و مدرن ، طراحی داخلی منزل

به گزارش آفتاب صبا، امروزه مدل های بسیار متنوعی از کفپوش سرامیک و سنگ فراوری شده اند که انتخاب هر فرد مطمئنی را با سردرگمی و مشکل روبرو می سازند. یکی از مدل های پرطرفدار و کم هزینه، استفاده از کفپوش های سنگی و سرامیکی طرح پارکت است. همانطور که گفتیم کفپوش نقش بسیار اساسی در دکوارسیون کلی منزل ایجاد می نماید و اتسمفر فضا را تغیین می نماید. سرامیک طرح پارکت به دلیل شباهتی که با کفپوش های چوبی دارند برای خانه هایی با دکوراسیون چوبی بسیار مناسب هستند و در عین حال صاحب کفپوشی محکم و ضد آب می شوند. سرامیک طرح پارکت علاوه بر اینکه خرج کمتری بروی دستتان می گذارد خیال شما را از داشتن کفپوشی محکم و بادوام راحت می نمایند. مقاومت سرامیک طراح پارکت بحدی هستند که در شرایط سخت آب و هوایی کاملا کیفیت و کارایی خود را حفظ می نمایند، در نتیجه می توانید از آنها در محیط خارج از خانه مانند حیاط خلوت و پاسیو از آنها بهره ببرید و علاوه بر محیط داخل خانه در خارج خانه هم دکوراسیونی چوبی داشته باشید تا فضایی سرتاسر گرم و صمیمی در اطراف خانه ایجاد نموده باشید. جالب است بدانید که استفاده از کاشی سرامیک طرح پارکت در دیوارها و کف اتاق، رایج تر از پارکت های چوبی است. حتی بعضی از افرادی که علاقه زیادی به چوب و طرح های چوبی دارند از اینگونه سرامیک ها بعنوان کفپوش در منزل یا محیط کار خود استفاده می نمایند.

مدل کفپوش سرامیک و سنگ جدید و مدرن ، طراحی داخلی منزل

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سنگ مرمر گزینه مناسب دیگر برای داشتن کفپوشی فوق العاده است. سنگ مرمر یک نوع سنگ دگرگونی است که در طبیعت بوجود می آید. این سنگ زیبا و جذاب طی سال های اخیر بعنوان یکی از مواد مهم در معماری و هنرهای تجسمی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از ساختمان ها و بناهای ساخته شده از زیبایی و شکوه سنگ مرمر بهره می برند. این سنگ در عین سختی و استحکام زیادی که دارد، ظاهری ظریف و زیبا و بافتی ملایم دارد. وجود رگه های طبیعی در سنگ مرمر باعث پدید آمدن تنوع زیاد در جلوه و بافت این سنگ شده است. بعلاوه این بافت های زیبا، بصورت کاملا طبیعی بوجود می آیند و انسان هیچگونه دخالتی در ایجاد آنها ندارد. سنگ مرمر در دکوراسیون خانه از گروه مواد گران قیمت محسوب می گردد اما به دلیل استحکام بسیار زیاد و همچنین جذابیت و زیبایی همیشگی اش ارزش این سرمایه گذاری و هزینه را دارد. در ادامه عکس های از مدل کفپوش های سنگی و سرامیکی شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد.

کفپوش سرامیک و سنگ

منبع: اتاق
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 771

به "مدل کفپوش سرامیک و سنگ جدید و مدرن ، طراحی داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کفپوش سرامیک و سنگ جدید و مدرن ، طراحی داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید