فیلم کوتاه ذبح به جشنواره فیلم کاستندورف صربستان راه پیدا کرد

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، فیلم کوتاه ذبح ساخته سامان حسین پور و آکو زندکریمی به عنوان تنها نماینده ایران به دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کاستندورف در کشور صربستان راه یافته است.

فیلم کوتاه ذبح به جشنواره فیلم کاستندورف صربستان راه پیدا کرد

در این دوره از جشنواره، این فیلم با آثاری از کشورهای آمریکا، فرانسه، کانادا، ترکیه، اسپانیا، آلمان، لهستان، سوئیس، فیلیپین، سوریه، کوبا، روسیه، اسلواکی، نروژ و استرالیا به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره که توسط امیر کاستاریتسا پایه گذاری شده است هر ساله سینماگران برجسته دنیا را دعوت می نماید تا به عنوان داور یا مهمان ویژه حضور داشته باشند که از ایران تاکنون اصغر فرهادی، عباس کیارستمی، لیلا حاتمی و بهمن قبادی در این رویداد سینمایی حضور داشته اند.

لازم به ذکر است فیلم کوتاه ذبح داستان خانواده ای است که برای گذراندن یک زمستان سخت باید تنها دارایی خود یعنی گاوشان را بفروشند، اما پسر خانواده از این تصمیم خشنود نیست و گاو را فراری می دهد.

این فیلم پیش از این عنوان بهترین فیلم خارجی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم های دانشجویی در بلغارستان و حضور و موفقیت در چندین جشنواره دیگر داخلی و خارجی را کسب نموده است.

دوازدهمین جشنواره دنیای فیلم کاستندورف صربستان از 11 تا 16 ژانویه (21 تا 26 دی ماه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 306

به "فیلم کوتاه ذبح به جشنواره فیلم کاستندورف صربستان راه پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه ذبح به جشنواره فیلم کاستندورف صربستان راه پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید