فکری: به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی استقلال اظهارات تازه ای در خصوص اضافه شدن بازیکن جدید ازجمله محسن مسلمان به جمع آبی ها مطرح کرد.

فکری: به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، محمود فکری پس از حضور بر سر مزار پیشکسوتان فقید استقلال در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: توفیقی شد تا قبل از شروع لیگ برتر از منصور خان، ناصر خان، غلامحسین خان، آقا رضا احدی و دیگر پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ایران و استقلال رخصت بگیریم تا کارمان را شروع کنیم.

او ادامه داد: وقتی بر سر مزار این پیشکسوتان می آیید و همه این بزرگان را می بینید، متوجه می شوید و یاد می گیرید که غرور، تکبر و هر چیزی که در این دنیا دارید را باید کنار بگذارید و بروید.

سرمربی استقلال درباره شرایط این تیم برای نخستین مسابقه لیگ برتر عنوان کرد: آماده هستیم ولی از نظر زمانی، فرصت کمی داشتیم ولی به دنبال این مسائل جزئی نیستیم. بچه ها سرحال هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند.

فکری با بیان اینکه برنامه داریم تا بازیکنان را به مرور زمان و از همین هفته اول آماده تر کنیم، ابراز کرد: بازیکنان ما الان شرایط مطلوبی دارند و امیدوار هستیم بازی خوبی ارائه دهیم و شروع مطلوبی در فصل جدید داشته باشیم.

او در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: سر تمرین هم به بچه ها گفتم که اگر پنجره باز باشد، تعداد نفرات بیشتری در اختیار داریم و برای ما اتفاق بهتری رقم می خورد ولی اگر پنجره نقل و انتقالاتی هم باز نشود، بازیکنان خوبی از گذشته در اختیار داریم تا بتوانند این بازی یا دیدارهای آینده را پشت سر بگذاریم.

سرمربی استقلال یادآور شد: جلسه ای با آقایان نوروزی و ستوده، کادر پزشکی تیم داشتیم و با یکدیگر ناهار خوردیم. نکته مهم این است که احترام ها حفظ شود و قدردان یکدیگر باشیم چراکه این دو عزیز از پیشکسوتان این باشگاه هستند و زحمات زیادی برای استقلال کشیدند. امیدوار هستیم همیشه از وجود آنها استفاده کنیم و دوستان نیز از حضور، هنر و توانایی خود ما را دریغ نکنند.

فکری شرح داد: آقایان نوروزی و ستوده مثل همیشه کنار ما هستند و حق ندارند از جمع ما جدا شوند(با خنده).

او در خصوص اظهاراتی که درباره بررسی شرایط محسن مسلمان برای حضور در استقلال داشت و این موضوع مورد نقدها برخی صفحات مجازی قرار گرفته بود، اظهار کرد: من که چیزی نگفتم؛ از بنده پرسیدند او(مسلمان) را می خواهید که گفتم نه ولی روی جذب این بازیکن فکر می کنیم. آیا این حرف انتقاد دارد؟

سرمربی استقلال درباره اظهار نظر بختیار رحمانی مبنی بر اینکه حاضر است به صورت رایگان برای آبی ها بازی کند، گفت: در حال حاضر به بازیکنی نیاز نداریم و اگر نیاز به یار جدیدی داشتیم، با کادر فنی مشورت خواهیم کرد و فکر می کنیم تا از بین بازیکنان داخل ایران و لژیونرها بازیکن جدید بگیریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1099

به "فکری: به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: به هیچ بازیکن جدیدی نیاز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید