تور ارزان ارمنستان: علی اف: ارمنستان به ما تاریخ بازگشایی زنگه زور را بدهد

به گزارش آفتاب صبا، رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه من در حین جنگ تنها شرط توقف را اعلام تاریخ عقب نشینی اشغالگران از خاک جمهوری آذربایجان اعلام نموده بودم، گفت: امروز نیز همان حرف را می زنم. به ما تاریخ بدهند. کریدور زنگه زور چه زمانی بازگشایی می گردد.

تور ارزان ارمنستان: علی اف: ارمنستان به ما تاریخ بازگشایی زنگه زور را بدهد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان طی سخنانی که روز سه شنبه در منطقه قوبا(Quba) در شمال شرق این کشور در مورد شرایط روابط با ارمنستان گفت: ارمنستان و جهان دیدند که کسی نمی تواند مانع ما گردد. در اثنای جنگ بعضی کوشش کردند تا ما را متوقف نمایند، فشارهای زیادی در اطراف شکل گرفت اما نتوانستند ما را متوقف نمایند.

وی با بیان اینکه من در حین جنگ تنها شرط توقف را اعلام تاریخ عقب نشینی اشغالگران از خاک جمهوری آذربایجان اعلام نموده بودم، گفت: امروز نیز همان حرف را می زنم. به ما تاریخ بدهند. کریدور زنگه زور چه زمانی بازگشایی می گردد و اگر چنین گردد مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

رئیس جمهور آذربایجان ادامه داد: تصور می کنم که هم دولت و هم ملت ارمنستان باید به زودی این را متوجه شوند. ما در آنچه می خواستیم پیروز شده ایم، پیروز می شویم و پیروز خواهیم شد. حل این مسئله به شکل سازنده و از راه توافق دو جانبه بسیار خوب است. در جنگ دوم قره باغ، به همه جهان اراده، قدرت و اتحاد ملتمان را نشان دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1716

به "تور ارزان ارمنستان: علی اف: ارمنستان به ما تاریخ بازگشایی زنگه زور را بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: علی اف: ارمنستان به ما تاریخ بازگشایی زنگه زور را بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید