هواداران کپ کام بیش از هر چیزی خواستار نسخه نو داینو کرایسیس هستند

به گزارش آفتاب صبا، نتایج یک نظرسنجی که اخیرا به وسیله کپ کام (Capcom) برای پیدا کردن محبوب ترین بازی ها و شخصیت هایش طراحی شده، منتشر شده است و ظاهرا داینو کرایسیس (Dino Crisis) در مجموع عملکرد خوبی داشت.

هواداران کپ کام بیش از هر چیزی خواستار نسخه نو داینو کرایسیس هستند

هنگامی که از شرکت کنندگان پرسیده شد که آیا مجموعه ای از کپ کام در نظر آن ها وجود دارد که بخواهند دنباله یا بازی نوی از آن ساخته گردد یا خیر، سری داینو کرایسیس با بیش از 80 هزار رای در صدر نهاده شده است. در یک نظرسنجی دیگر وقتی از بازیکنان کپ کام پرسیده شد که کدام یک از بازی های کپ کام را بیشتر دوست دارند، بیش از 10 هزار نفر از 254148 پاسخ دهنده، داینو کرایسیس را انتخاب کردند. به این ترتیب بازی ترس و بقای ذکر شده در جایگاه دوم این دسته خاص نهاده شد و دویل می کرای 5 با بیش از 15 هزار رای اول شد. بازسازی رزیدنت اویل 4 نیز با بیش از 9 هزار رای در رتبه سوم نهاده شد.

در واقع، واضح است که حتی سال ها پس از آخرین نسخه، داینو کرایسیس همچنان محبوب به جای مانده است. در واقع، زمانی که کپ کام برای اولین بار در سال 2022 از Exoprimal رونمایی کرد، بسیاری تصور می کردند و امیدوار بودند که این بازی همان ریبوت داینو کرایسیس باشد که در ادامه معین شد که یک بازی فرق دارد.

هرچند اینکه آیا کپ کام تصمیم خواهد گرفت که به خواسته های هواداران خود توجه کند و یک نسخه نو یا بازسازی از بازی های این سری بسازد یا خیر، جای بحث دارد. این شرکت در حال حاضر بیشتر روی سری ترس و بقای دیگر خود یعنی رزیدنت اویل متمرکز است و آخرین گزارش ها حاکی از آن است که بازسازی های Resident Evil Zero و Resident Evil: Code Veronica را در کنار نسخه نهم مجموعه در دست فراوری دارد.

لازم به ذکر است که در جای دیگر این نظرسنجی، دانته به عنوان شخصیت مورد علاقه هواداران انتخاب شد و لیان کندی در رتبه دوم نهاده شد. شما می توانید تمام نتایج را از این نشانی آنالیز کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1403 بروزرسانی: 31 خرداد 1403 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2108

به "هواداران کپ کام بیش از هر چیزی خواستار نسخه نو داینو کرایسیس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران کپ کام بیش از هر چیزی خواستار نسخه نو داینو کرایسیس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید