شبکه های اجتماعی ایرانی به نام های بیسفون، لنزور و انار

به گزارش آفتاب صبا، بیسفون، لنزور و انار بهترین شبکه های اجتماعی ایرانی و جایگزین وایبر، واتس اپ، لاین و… می باشند. بیسفون، لنزور و انار چه ویژگی هایی دارند؟

شبکه های اجتماعی ایرانی به نام های بیسفون، لنزور و انار

امروزه به طور کامل برنامه های ارتباطی به زندگی ما وارد شده اند ودیگر نمی توان شخصی را پیدا کرد که از این برنامه ها استفاده نکند. ولی اینبرنامه های معروف مثل لاین، وایبر و واتس اپ تولیدکنندگان خارجی دارند و از جهتامنیت اطلاعات به طور کامل نمی گردد به آن ها اعتماد کرد. به همین خاطر بسکمک ازافرادی که در ادارات مشغول به کار می باشند و امنیت اطلاعات شخصی برای آن ها حائزاهمیت است، در بهره گیری از این راه های ارتباطی محروم هستند.برای جبران نمودن خلاء شبکه های اجتماعی ایرانی یا پیغام رسان ها برپایه تلفن همراه برنامه نویسان خوش ذوق و فعال ایرانی اقدام به ساختن برنامه هایزیادی کرده اند که هر یک از آن ها مزایا و معایبی را دارند. در مجموع می گرددگفت این شبکه های اجتماعی ایرانی ارزش امتحان کردن را دارند و فرایند رو به رشدی را می پیمایند. در اینجا چندنمونه خوب و شناخته شده را معرفی می کنیم. واضح است که بسکمک از اپ هایارتباطی ایرانی وجود دارند که در این لیست موجود نمی باشند. امکان دارد عده دوستانی که از این شبکه های اجتماعی ایرانی بهره می برند بسیارکم باشد ولی اگر ما از این شبکه های اجتماعی ایرانی حمایت به عمل آوریم؛ حقیقتا روز به روز بهبودمی یابند و به راحتی می توانند جایگزین نمونه های خارجی باشند. ضمناً دقت کنید که هیچ نوع تبلیغی برای قرار دریافت در این لیست نیست و فقط تعداد نصببالاتر ملاک بوده است .

معرفی شبکه اجتماعی بیسفون

بیسفون زیبایی و سادگی را با هم دارد. با ظاهری شیک ممکن است قادربه تشخیص این نباشید که دارید از یک شبکه اجتماعی ایرانی استفاده می کنید. فرایند ثبت نامدر این شبکه اجتماعی ایرانی همچون خیلی از شبکه های اجتماعی خارجی به وسیله شماره موبایل شما صورت می گیردو بعد از اینکه کد فعال سازی را دریافت نمودید می توانید از این اپ بهره ببرید وبا اطرافیانتان که آن را دارند تبادل نظر نمایید. امکان برقراری تماس صوتی نیز دربیسفون موجود می باشد. نکته جالب در بیسفون قسمت عمومی آن است که می توانید چند صفحه را انتخاب کرده و مهم را انتخاب نمایید و پست های آن ها را مشاهدهکنید. اما امکان این را ندارید که پست بگذارید یا پستی را لایک نمایید. همچنینامکان ساختن گروه هم در بیسفون موجود می باشد و با این قابلیت می توانید به راحتی بهصورت گروهی با دوستان خود چت نمایید. در کل پیغام رسان بیسفون در کلاس جهانی ساختهشده است و با اینکه رایگان است توانسته ترکیب مطلوبی از شکوه و عملکرد را دراختیار شما قرار دهد و امکاناتی همچون استیکرهای گوناگون و زیبای فارسی در محیطیجذاب، شما را در جایگزینی اپ هایی چون وایبر و واتس اپ کمک می کند .

معرفی شبکه اجتماعی لنزور

عملکردی مشابه اینستاگرام دارد و قادر هستید اشخاص گوناگون را فالونمایید و پست های آنها را مشاهده و لایک کنید. یا اینکه نظراتتان را بیان کنید.پست گذاشتن با لنزور راحت است و می توانید با افکت های جذاب این شبکه اجتماعی ایرانی،زیبایی خاصی به عکس های خود بیفزایید. داشتن آلبوم های خاص به جای نشانه گذاریتفاوت مهم این اپ با نسخه های خارجی است که سبب می گردد تبلیغات کمتری صورتگیرد و فضای مطلوب تری را برای کاربران فراهم می کند. با توجه به اینکه لنزور یک شبکه اجتماعی ایرانی است؛ دیگر مسائل غیراخلاقی را شاهد نیستیم. والدین نگرانی برایاستفاده فرزندانشان از لنزور را ندارند. در این برنامه نیز قادر هستید افرادی کهشماره تلفن همراه آن ها را دارید پیدا کنید و آن ها را فالو یا به اصطلاح فارسیدنبال نمایید. رابط کاربری ساده و دسته بندی مطلوب عکس ها باعث بهتر شدن رابط کاربریلنزور شده است به صورتی که بعد از مدتی از صفحه های پر از تبلیغات اینستاگرام زدهشده و از نمونه های ایرانی چون لنزور بهره خواهید برد .

معرفی شبکه اجتماعی انار

انار تنها برنامه ای است که کلیه قابلیت های یک شبکه اجتماعی را داراست. البته تماس صوتی و تصویری ندارد. می توان آن را مشابه لاین به حساب آوردکه می توانید با دوستان خود و بقیه اناری ها چت نمایید و پست بگذارید و پست هایدیگران را انار (لایک) نمایید. قسمت حائز اهمیت انار مربوط به مکان ها و کارهاییاست که انجام می دهید و همانگونه که در توضیحات این اپ آمده است می توانید با اپ مذکور متوجه شوید که دوستانتان در حال حاضر کجا هستند و در حال اجرا چه کاری می باشند(البته اگر دوستانتان این فعالیت ها را به اشتراک گذاشته باشند). انار دارای رابطکاربری جذاب و هیجان انگیزی می باشد و رنگ قرمز و انار در کلیه قسمت ها مشاهده می گردد و دارای زیبایی ویژه ای است .

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 684

به "شبکه های اجتماعی ایرانی به نام های بیسفون، لنزور و انار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه های اجتماعی ایرانی به نام های بیسفون، لنزور و انار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید