ساخت 3 هتل توسط بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی برای ساخت 3 هتل در این استان اعلام آمادگی نموده است.

ساخت 3 هتل توسط بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری

بر اساس گزارش پایگاه خبری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مهرداد جوادی از آمادگی بخش خوصی برای ساخت 3 هتل در استان اطلاع داد و اظهار کرد: با سرمایه گذاری 153 میلیارد و 925 میلیون ریالی بخش خصوصی یک هتل دو ستاره در اردل، یک هتل یک ستاره در چم زین سامان و یک هتل یک ستاره در سامان احداث می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت زیرساخت های گردشگری، گفت: با احداث و راه اندازی این هتل ها 36 اتاق با 60 تخت و سه رستوران به مجموع ظرفیت های اقامتی و پذیرایی گردشگری استان افزوده می گردد.

وی با بیان اینکه ساخت این مراکز زمینه اشتغال مستقیم27 نفر را فراهم می نماید، بیان نمود: برای ساخت این هتل ها بین 5 تا 70 درصد از محل آورده متقاضی و مابقی از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

جوادی یادآور شد: هتل دو ستاره اردل با 47 میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری در زمینی به وسعت 2 هزار و 700 متر مربع و با زیربنای یک هزار و 636 متر مربع در مدت 36 ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم 10 نفر می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هتل یک ستاره روستای چم زین سامان با 69 میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به وسعت یک هزار و 285 متر مربع و با زیربنای یک هزار و 96 متر مربع در مدت 36 ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم 10 نفر می گردد.

جوادی در انتها خطرنشان کرد: هتل یک ستاره سامان با 37 میلیارد و 525 میلیون ریال سرمایه گذاری در زمینی به وسعت 665 متر مربع و با زیربنای یک هزار و 636 متر مربع در مدت 24 ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر می گردد .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 993

به "ساخت 3 هتل توسط بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 3 هتل توسط بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید