ربات تحویل غذای اوبر

به گزارش آفتاب صبا، Uber یک شرکت ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی مستقر در سان فرانسیسکو است. این شرکت یک سرویس تحویل غذا به نام Uber Eats را نیز در اختیار دارد. Uber در جریان پخش زنده دومین رویداد سالانه محصول Go/Get 2022 ویژگی ها و خدمات تازه سرویس Uber Eats خود را بیان کرد.

ربات تحویل غذای اوبر

به گزارش خبرنگاران، بروزرسانی های نو این اپلیکیشن سفارش غذا را آسانتر و جالب تر خواهد نمود. Uber در حال راه اندازی دو برنامه آزمایشی تحویل اتوماتیک در کالیفرنیا است. در غرب هالیوود Serve Robotics و Uber Eats غذای مشتریانی که در فاصله کمی از رستوران قرار دارند، را با استفاده از ربات های پیاده ارسال می نمایند. در منطقه سانتا مونیکا نیز غذای رستوران ها به وسیله وسایل نقلیه خودران موشنال به مشتریان تحویل داده می گردد.

یکی از این اتومبیل های خودران، هیوندای آیونیک 5 است که در لس آنجلس غذا را به مشتریان تحویل می دهد. ادغام این سرویس با Google Assistant به کاربران Uber Eats این امکان را می دهد تا به وسیله فرمان صوتی، غذا سفارش دهند. سفارش صوتی در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می نماید. Uber در کوشش است تا زبان های دیگر را نیز به این اپلیکیشن اضافه کند. در طول رویداد های ورزشی، کاربران حاضر در استادیوم می توانند با استفاده اپلیکیشن Uber Eats یا Postmates میان وعده و غذا سفارش دهند.

این برنامه ها غذا را به موقعیت مکانی دقیق افراد در استادیوم می برند. در مناطقی که امکان تحویل اتوماتیک وجود دارد، برنامه Uber Eats به کاربران این امکان را می دهد تا خودروی تحویل را نظارت و کنترل نمایند. سفارش در محل در حال حاضر در استادیوم داجر، استادیوم Angel در لس آنجلس، استادیوم یانکی در برانکس نیویورک، Capital One Arena در واشنگتن دی سی، Minute Maid Park در هیوستون تگزاس، پارک پی پال در سن خوزه کالیفرنیا و استادیوم روازون پارک در رن فرانسه پشتیبانی می گردد. Uber می گوید در آینده مکان های بیشتری در دنیا را به این قابلیت مجهز خواهد نمود.

منبع: cnet

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1875

به "ربات تحویل غذای اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات تحویل غذای اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید