دستگاه های اجرایی کردستان مقررات را تمام و کمال اجرا می نمایند

به گزارش آفتاب صبا، استاندار کردستان، با انتقاد از بعضی دستگاه های اجرایی گفت: بعضی ادارات استان مقررات را سفت و سخت اجرا می نمایند در حالیکە ضرورت دارد در این بخش از خود انعطاف نشان دهند.

دستگاه های اجرایی کردستان مقررات را تمام و کمال اجرا می نمایند

به گزارش خبرنگاران منطقه کردستان، بهمن مرادنیا عصر امروز در نشست هم اندیشی با تشکل های کشاورزی استان کردستان، با بیان اینکه همواره برای شنیدن نقدها و مسائل گوش شنوا داریم، اظهار کرد: قطعا با بر طرف شدن مسائل و موانع کشاورزان فراوری رونق خواهد یافت.

وی توضیح داد: برطرف مسائل و موانع احتیاج به پیگیری همه جانبه دارد و مدیران باید مسائل کشاورزان و فراوریکنندگان را جدی بگیرند.

استاندار کردستان، تغییر زاویه دید مدیران استان را حلال بخش زیادی از گرفتاری های فراوریکنندگان دانست و اعلام کرد: دید محدود مدیران خود سبب بخشی از گرفتاری هاست و بر همین مبنا تغییر دید برای مدیران امری ضروری است.

مرادنیا با بیان اینکه بخشی از دستگاه های اجرایی با قدرت هرچه تمام تر در پی اعمال مقررات برای فراوریکنندگان هستند، عنوان نمود: در بسیاری از استان های دیگر به دنبال تخفیف و انعطاف در اعمال قوانین و مقررات هستند و راه های یاری به فراوری کننده را مد نظر قرار می دهند.

مرادنیا ادامه داد: اگر می خواهیم فراوری و کشاورزی کردستان و کشور رونق پیدا کند ضروری است در بخش های گوناگون بازنگری های اساسی صورت بگیرد.

وی همچنین پرداخت تسهیلات با سود مناسب به کشاورزان را خواهان شد و گفت: سال گذشتە 10 میلیارد تومان یاری بلاعوض به بخش کشاورزی اختصاص یافت و از محل آن تسهیلات ارزان قیمت 64 میلیارد تومانی در اختیار کشاورزان استان نهاده شد.

مرادنیا تشکل های کشاورزی و دیگر بخش های فراوریی را به الگو پذیری از کشورهای پیروز فراخواند و گفت: ضروری است این تشکل ها تورهایی به کشورهای پیروز داشته باشند و از نزدیک با نوع دانش و چگونگی فراوری آنان آشنا شوند.

در این نشست فعالان و تشکلات بخش کشاورزی مجموعه مسائل و احتیاجهای خود را با استاندار کردستان مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 221

به "دستگاه های اجرایی کردستان مقررات را تمام و کمال اجرا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی کردستان مقررات را تمام و کمال اجرا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید