در این روزهای کرونایی به کجا می توانیم سفر کنیم؟

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران ؛ حال که بیش از یک سال از همه گیری ویروس کرونا در جهان گذشته و همچنان هم تمامی کشورها با آن در حال دست و پنجه نرم کردن هستند همچنان خیلی از کشورها مرزهای خود را بر روی دیگر بسته اند و سفرها بصورت کاملا محدود و در چهارچوب های خاص خود انجام می گردد. بنابراین باتوجه به اینکه زمان زیادی می گذرد و خیلی ها بنابر دلایل متفاوتی تمایل به سفر به خارج از کشور را دارند ما قصد داریم به معرفی مقاصدی بپردازیم که در این شرایط پذیرای گردشگران از ایران هستند و در نتیجه با رعایت پروتکل ها و قوانین خاصی می توانید راهی این مناطق شوید.

در این روزهای کرونایی به کجا می توانیم سفر کنیم؟

ارمنستان

ارمنستان جز اولین کشورهایی بود که مرز خود را بر روی ایران گگردد و اجازه سفر به مسافران ایرانی و ارمنی داده شد.

نکات لازم برای خرید تور ارمنستان:

قیمت تور ارمنستان براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور ارمنستان در تهران، پرواز ایرانی به ایروان ارمنستان مانند پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و همچنین پرواز خارجی به مقصد این شهر و قیمت هتل رزرو شده در شهر ایروان ارمنستان متغیر می باشد. علاوه بر قیمت بلیط هواپیما و هتل که تاثیر زیادی در قیمت تور ارمنستان برای روزهای گرم تابستانی دارند تعداد روزهای سفرتان به ارمنستان نیز در معین قیمت تور تابستانی ارمنستان بسیار تاثیرگذار است. مخصوصا در ایام تابستان که به دلیل افزایش گردشگران قیمت آن تا حدودی افزایش میابد.

مسافر برای ورود به ارمنستان در ایران 72 ساعت قبل از پرواز باید تست کرونا انجام دهد(مراکز تحت تایید ایرلاین)

بیمه مسافران بالای 60 سال الزامی و هزینه آن جداگانه از مبلغ تور محاسبه و به عهده مسافر می باشد.

نمایی از شهر ایروان

دبی امارات

برای خرید تور دبی در ابتدا باید ویزای امارات اخذ کنید. که این فرایند اخذ ویزا هم حداقل بین 3 تا 7 روز کاری زمان می برد. همچنین توجه داشته باشید که پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. بنابراین باتوجه به الزام اخذ ویزا خرید تور لحظه آخری دبی کمی سخت به نظر می رسد.

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.

مسافر برای ورود به دبی در ایران 72 ساعت قبل از پرواز باید تست کرونا انجام دهد(مراکز تحت تایید ایرلاین)

مسافر برای خروج از دبی برای ورود به ایران در فرودگاه دبی باید تست کرونا انجام دهد.

مسافر بیمه کشور امارات می گردد.

برج الخلیفه دبی

مالدیو

مالدیو ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به مالدیو برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود. اگر این جزیره را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور مالدیو تجربه خواهید کرد. منتها به نکات زیر توجه داشته باشید:

توجه داشته باشید قیمت تورهای مالدیو با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است. البته این موارد را هم در کنار قیمت بلیط هواپیمای خارجی (قطر ایرویز و عمان ایر) و نرخ رزرو هتل در مالدیو قرار دهید که همه و همه موجب تغییر در نرخ تور مالدیو از تهران می شوند

حتما حداقل از 72 ساعت مانده به پرواز جواب منفی تست داشته باشید.

بلیط هواپیما تهران - ماله با پرواز غیر مستقیم قابل انجام است. پروازهای سیستمی تهران - مالدیو با پروازهای لوکسی هواپیمایی امارات (از دبی)، قطر ایرویز (از دوحه)، ایر سریلانکا (از کولومبو) و سنگاپور ایرلاینز (از سنگاپور) انجام می گردد. البته در مواقع شلوغ سال پروازهای چارتری چون ماهان از ایران به ماله پرواز مستقیم انجام می دهند.

دریافت ویزای مالدیو دردسر و سختی ندارد بنابراین برای اخز این ویزا که یک ویزای فرودگاهی است که به محض ورود به مجمع الجزایر مالدیو صادر می گردد و اعتبار آن تا 30 روز است. شما بعد از اینکه به به مالدیو رسیدید باید فرم ویزای مالدیو را پر کنید و سپس هزینه کمی را پرداخت نمایید.

نمایی از شهر ماله

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و جهان را کشف کنید. ارزان ترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویاهایتان هستند.منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1498

به "در این روزهای کرونایی به کجا می توانیم سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این روزهای کرونایی به کجا می توانیم سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید