حذف بانوی شماره یک دنیا در روز پیروزی جوکوویچ

به گزارش آفتاب صبا، نائومی اوسکا که بانوی شماره یک دنیا است در دور سوم تنیس رولان گاروس بازنده شد و از این رقابت ها کنار رفت اما مرد شماره یک دنیا توانست با پیروزی برابر کاروسو به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

حذف بانوی شماره یک دنیا در روز پیروزی جوکوویچ

به گزارش خبرنگاران، در هفتمین روز تنیس رولان گاروس باز هم شگفتی رخ داد و نائومی اوساکا با شکست برابر کاترینا سینیاکووا از این رقابت ها حذف شد. بانوی شماره یک دنیا مانند دیدار های گذشته اش در ست نخست مغلوب شد. سینیاکووا این ست را با نتیجه 6 بر 4 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه اوساکا نتوانست جبران کند و در ست دوم هم 6 بر 2 مغلوب شد تا از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

پیش از این دیدار سیمونا هالپ برابر لسیا سورنکو نهاده شد و 2 بر صفر پیروز شد. بانوی شماره سه دنیا ست های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 6 بر 2 و 6 بر یک به خود اختصاص داد.

در بخش مردان نواک جوکوویچ به مصاف سالواتوره کاروسو رفت و 3 بر صفر حریف ایتالیایی اش را شکست داد. تنیسور صربستانی دو ست نخست را با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد و ست سوم را 6 بر 2 به نفع خود خاتمه داد.

الکساندر زورف در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 لایوویچ را شکست داد. مرد شماره پنج دنیا دو ست نخست را با نتایج 6 بر 4 و 6 بر 2 به نفع خود خاتمه داد اما در ادامه 6 بر 4 و 6 بر یک مغلوب شد. تنیسور آلمانی در ست پنجم 6 بر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد. او در این مرحله باید برابر فابیو فونینی قرار بگیرد.

استن واورینکا و استفانوس سیستسیپاس هم که بازی هایشان در روز گذشته به دلیل تاریکی هوا لغو شده بود حریفان خود را شکست دادند تا در مرحله یک هشتم با هم روبرو شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 8

به "حذف بانوی شماره یک دنیا در روز پیروزی جوکوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف بانوی شماره یک دنیا در روز پیروزی جوکوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید