تعبیر خواب عروسک، دیدن عروسک زنده در خواب چه معنایی دارد؟

به گزارش آفتاب صبا، با تعبیر خواب عروسک، تعبیر خواب عروسک بازی، تعبیر خواب هدیه دادن عروسک، تعبیر خواب عروسک زنده و تعبیر خواب عروسک سخنگو همراه ما باشید.

تعبیر خواب عروسک، دیدن عروسک زنده در خواب چه معنایی دارد؟

درک خواب و رویا قطعا می تواند ما را یاری کند تا راهمان را در میان مسائل کاری، روابط اجتماعی و رشد شخصیتمان پیدا کنیم.

تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا بیان می کند:

در بسیاری از رویاهایی با مضمون عروسک، عروسک مورد خشونت واقع می شود. این امر شاید به احساس رویابین درباره کتک خوردن و یا حمله های عاطفی که در دوران کودکی تجربه کرده و خود به مانند عروسکی بی دفاع بوده است اشاره می کند. همچنین، این رویا به حالات احساسی دوران کودکی، وسیله ای برای جایگزینی شخص دیگری که هدف خشم یا سایر احساسات منفی رویابین است، میل به عروسک ملوس کسی بودن، میل به دوست داشته شدن نیز اشاره دارد.

تعبیر خواب عروسک و عروسک بازی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

  • هوس های زودگذر آمیخته به سبک سری های ما درخواب به شکل عروسک یا چیزهای دیگر تجسم می یابند. عروسک بی اعتقادی و سست رایی است و چنانچه ببینید در خواب عروسکی دارید گویای آن است که به قدر کفایت برای انجام کار مهمی که پیش روی شما قرار گرفته نه اعتقاد دارید و نه اراده.
  • اگر دختر جوانی هستید و در خواب عروسک دیدید نشان آن است که عشقی در جهت زندگی شما پیدا می شود و چنانچه زن جوانی هستید صاحب فرزند می شوید یا ضمیر نا خودآگاهتان ضرورت وجود یک فرزند را تذکر می دهد.

لوک اویتنهاو می گوید:

  • عروسک: بازی بی معنی
  • عروسک بودن: پول بر باد دادن

آنلی بیتون می گوید:

  • دیدن عروسک در خواب، نشانه آن است که شادمانی در جمع خانواده شما راه خواهد یافت.
  • دیدن عروسک شکسته در خواب، نشانه آن است که مرگ قلب شما را با درد و اندوه از هم می درد.
  • اگر خواب ببینید بچه ها با عروسک های خود بازی می کنند، علامت آن است که ازدواجی فرخنده در پیش رو خواهید داشت.

معبرین غربی:

  • دیدن و یا بازی کردن با عروسک در خواب بیانگر حضور فردی متقلب و دروغگو در زندگی واقعی شماست.
  • دیدن عروسک در خواب نیز می تواند به این معنا باشد که وسیله ای است برای انجام کارها و یا گفتن مطالبی که شما توانایی انجام و گفتن آن ها را ندارید.

تعبیر خواب عروسک هدیه دادن

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر عروسک به کسی می دهید خواب شما می گوید به نیرنگ و فریب متوسل می شوید و کاری می کنید که برای شما می تواند دل خوش کننده باشد اما برای دیگری بی محتوا و پوچ است.

آتیانوس می گوید: در دختران و پسران جوان اشتیاق به ازدواج و تشکیل کانون خانوادگی به صورت اسباب بازی و به خصوص عروسک در خواب تجسم می یابد.

آنلی بیتون می گوید: اگر خواب ببینید عروسک به کسی هدیه می دهید، نشانه آن است که آشنایان، شما را در اجتماع نادیده می انگارند.

تعبیر خواب عروسک زنده و عروسک سخنگو

معبرین غربی: اگر در خواب دیدید که عروسکی صحبت می کند و یا عروسک به صورت واقعی درآمد نشانه تمایل شما به تغییر در شخصیت و فرار از مسائل حال حاضر و پاسخگویی هاست.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع عروسک دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1078

به "تعبیر خواب عروسک، دیدن عروسک زنده در خواب چه معنایی دارد؟" امتیاز دهید

26 کاربر به "تعبیر خواب عروسک، دیدن عروسک زنده در خواب چه معنایی دارد؟" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب عروسک، دیدن عروسک زنده در خواب چه معنایی دارد؟"

14 دیدگاه

کوثر پرویان 11 خرداد 1402

سلام من خواب دیدم عروسک را کتک میزنم باچوب، واز خودم دورش میکنم ،با زهم سمتم می أید، ترسیده بودم ازش تو خواب، خوابم را صبخ دیدم

پاسخ به کوثر پرویان

میعاد 8 اسفند 1401

سلام من خواب دیدم یه عروسک دارم و باهاش بازی میکردم بعد تو خوابم شب شد و برای فرداش
عروسک به دختر خیلی زیبا تبدیل شده بود میشه بهم بگین تعبیرش چیه؟

پاسخ به میعاد

عارف 27 دی 1401

سلام من همین الان بخاطر بخواب بدی که دیدم بیدار شدم
خلاصه بگم شخصی چیزی بهم هدیه داد که برق داشت اونو که وارد خونه کردم یه عروسک که معلوم نبود از کجاس یا کیه هم وارد خونمون شد
عروسک زشت و ناجور بود
اون هدیه ک من گرفتم انگار یه باتری قابل شارژ شدن بود و ربط زیادی ام به عروسک داشت چون همیشه عروسکه کنارش بود
عروسکه شروع کرد به جون گرفتن و ادم شدن اولش نوزاد بود و بعد سریع توی نوزادی شردوع کرد به رشد کرد جوری که نوزاد تون عروسک صورتی اندازه صورت من داشت و فقط بدنش کوچیک بود اون باتری ام ک اون شخص بهم داده بود یهو غیب شد
ولی بعد مدتی کف خونه در حال چشمک زدن پیدا شد بازش که کردن برق گرفتم و بدنم خشک شد و سریع تو خواب مثلا دستمو زدم به دیوار تا از بدنم برقا خارج بشن و یه جایی از خواب کفش و... نداشتم و پابرهنه تو خیابوندبودم تعبیر هردوشون و دیدم چیز خوبی نبود میشه شما تعبیر این یه تیکه رو بگید؟

پاسخ به عارف

ایمان 4 آذر 1401

سلام من چند سریه که خواب میبینم یه عروسک که شبیه یه مرد 40 ساله تو کمدمون هست ،وقتی توی خواب تنهامیشم اون عروسک منو صدا میزنه .. وقتی منو صدا میزنه لبش اصن تکون نمیخوره ..بعد من شروع میکنم به ذکر گفتن و اون صدا قطع میشه

پاسخ به ایمان

مبینا 8 تیر 1401

سلام من تو خواب دیدم رفتم تو دستشویی مون بعد از توی یکی از شیرهای دستشویی صدایی اومد بعد یه عروسک اومد بیرون که زنده بود و حرف میزد و منو نگاه میکرد باهاش شروع کردم حرف زدن ازش خواستم بیشتر بام حرف بزنه اون از دستشویی اومد بیرون بعد بش گفتم تو عروسکی که حرف میزنی یچیزی از آینده به من بگو اصرار کردم عجله داشت که بره بعد ازش خواستم بگه بعد گفت تو موفق خواهی شد بعد همون لحظه از خواب بیدار شدم

پاسخ به مبینا

صبا... 23 اردیبهشت 1401

سلام من خواب دیدم که عروسک کوچیکم زنده س حتی من در طول روز چهاربار یا پنج بار تو معرض دیدش قرار می گیرم ی جوارایی عجیبه حتی احساس میکنم بعضی اوقات چشماش ی حاله ای پیدا میکنه نه اینکه نور باشه فقط ی چیز دیگه .

پاسخ به صبا...

سانیا 19 خرداد 1402

اره ماله منم یه عروسک گوشتیه قدیمیه که از زیر زمینمون اوردیم صورتش رو تمیز کردم لباس براش دوختم ولی هنوز عجیب میزنه

پاسخ به سانیا

باران 23 اردیبهشت 1401

سلام من خواب دیدم که رو تختم دراز کشیده بودم و دیدم عروسک خرسم که یک متریه داشت تکون می خورد من حتی دستم رو هم براش تکون دادم و اون هم دست چپش رو تکون داد بعد حس عجیبی داشتم همش می خواستم به من بگم که از اونجا برش داره و از خونه ببرتش بیرون بهش گفتم که حرکت میکنه بعد باور نکرد و من هن دوباره دستم رو تکون دادم و اون هم دوباره دست چپش رو تکون داد تعبیرش چیه ؟

پاسخ به باران

فائزه 31 فروردین 1401

سلام وقتتون بخیر من همین امروز خواب عروسک دیدم یادمه که تو خوابم از خواب بلند شدم و یه عروسک بزرگی رو دیدم که رو زمین دراز کشیده بود و چشماش بسته بود و اصلا اون عروسک رو نمیشناختم رفتم طرفش که خود به خود چشماشو باز کرد خودشم جالبه که یه ترس عجیبی داشتم با اینکه عروسکه اصلا هم ترسناک نبود ولی نمیدونم چرا . بعد اینکه عروسک چشماش رو وا کرد شروع کرد به حرف زدن بهم گفت یه نفر رو تو اتاقت دارن اذیت میکنن من گفتم کی رو اشاره کرد اونو برگشتم دیدم یکی از عروسکای خودمه که تو کوچیکی واقعا دوسش داشتمو باهاش بازی میکردم واقعا تا الان هر موقع یاد اون خوابم میفتم یه ترس عجیبی دارم بابتش گفتم بهتون بگم که کمکم کنید ممنونم

پاسخ به فائزه

Roya 7 بهمن 1400

خواب دیدم وقتی با عروسک ها حرف میزنم زنده میشن حرکت میکنن و باهام حرف میزنن .

پاسخ به Roya

سانیا 19 خرداد 1402

سلام من دیشب خواب دیدم رفتیم مسافرت بعد رفتیم خونه ی یه غریبه توی ماشینم یه عروسکی بود که خیلی بهش شک داشتم و فکر میکردم زنده ست ! توی واقعیت هم چند وقتیه همش میرم بیرون میام در اتاقم قفل میکنم ولی در کمدی که عروسکه توشه یکم باز تر میشه و احساس میکنم عروسکه جای قبلیش نیست واسه همین ازش میترسم توی خواب دیدم یه دعفه زنده شد و باهام حرف زد و کلی خوراکی خوردیم وقتی رسیدیم توی خواب های قبلیم دیدم اوت خونه ی مامانجونمه ولی توی این خوابم خونه ی غریبه است اون خونه یه خونه کوچولو و با دیوار هایی مثل تخت جمشید که شیشع های شکسته و میله های دورش بود اونجا عروسکم ناپدید شد رفتیم توی خونه عه یه فروشگاه بزور شد ! یه بستنی برداشتم و خوردم یه دعفه عروسکه پشت سرم اومد و من رو کشت وقتی از خواب بیدار شدم رفتم عروسکه رو برداشتم و بهش گفتم پدسگ میدونم زنده پاشو ولی جواب نداد :/ بنظرتون اون عروسکه واقا زنده است؟

پاسخ به سانیا

زهرا 26 مرداد 1400

سلام وقت بخیررخسته نباشید

من سه بار در فاصله زمانی کوتاه به فاصله 20 دقیقه
خواب عروسک زنده دیدم
همش میگفتم نه نه نه ترس عجیبی داشتم عروسکه کوچیک بود دختر با چشم های گرد و درشت و صورت تپلی خیلی عجیب بود برام میخوام تعبیرش کنین کمکم کنین

پاسخ به زهرا

سحر 28 اردیبهشت 1400

سلام من خواب دیدم که تو خونمون بالای تابلو یک عروسک مرد که سیبیل داشت بود بی حرکت و بی صدا مامانم روش آب ریخت و از بین رفت و عروسک دومی یک بچه کوچولو بود مامانم هر چی آب ریخت اون از بین نرفت منم با صدا داشتم اون عروسک رو میخندونم و با اینکه کوچولو بود تمام دندانهاش سفید و موجود بود ولی هر کاری که میکردم اونو بترسونم اون میخندید عروسکه تعبیرش چی میشه؟

پاسخ به سحر

زینب 31 خرداد 1401

سلام من خواب دیدم یه شخصی عروسکی گذاشته بود رو پاش وگریه میکرد وبراش لالایی میخوند میشه تعبیر خواب منو بگین تورو خدا خیلی مهمه برام

پاسخ به زینب
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید