به این ارتفاعات تهران نروید!

به گزارش آفتاب صبا، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.

به این ارتفاعات تهران نروید!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، حامد یزدی مهر عصر سه شنبه با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.

یزدی مهر با اشاره به هشدارهای صادر شده اداره هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها گفت: به مردم توصیه می گردد از اتراق در دامنه کوه ها و حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند و دامداران نیز نسبت به نگهداری دام ها در منطقه ها امن اقدام نمایند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با تاکید بر جدی گرفتن هشدارها به وسیله مردم گفت: بحث پیشگیری در مدیریت بحران آنقدر مهم و مؤثر است که از ابتدا تا خاتمه مردادماه امسال تا کنون چهار هشدار زرد، شش هشدار نارنجی، دو هشدار وقوع باد شدید و بیش از 10 اعلام آماده باش و اعلام هشدارهای فاصله گرفتن مردم از رودخانه ها را داشته ایم و همه این اقدامات برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران استانداری تهران طی مردادماه نزدیک به 300 اقدام در حوزه پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران را داشته است اضافه نمود: یکی از اقدامات مهم این اداره کل فراهم کردن مقدمات برگزاری طرح توانمندسازی ستادهای شهرستانی مدیریت بحران است که اطلاع رسانی در این زمینه اجرا شده و جزئیات بیشتر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

یزدی مهر با تاکید بر افزایش روحیه مدیریتی و تصمیم گیری های صحیح و به هنگام در حوزه ستادهای بحران استان تهران عنوان داشت: تمام کوشش اداره کل مدیریت بحران بر این است که ستادهای بحران به یک نقطه قابل قبول از جهت آمادگی با حوادث و بحران ها برسند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به پاسخگویی به بیش از 200 مکاتبه به وسیله اداره کل مدیریت بحران استان طی مردادماه 1401 اشاره نمود و بیان داشت: بیش از 150 اقدام مؤثر به وسیله ستادهای مدیریت بحران استان تهران در سیل مردادماه اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1922

به "به این ارتفاعات تهران نروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این ارتفاعات تهران نروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید