بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله

به گزارش آفتاب صبا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل نموده و بتوانیم درباره مسائل پسروی آب در میانکاله از یاری شرکت های دانش بنیان بهره بگیریم.

بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله

به گزارش خبرنگاران از مازندران، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با همراهی فرماندار بهشهر و یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از پروژه های تامین آب شهرستان های بهشهر، نکا و تالاب میانکاله بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با قدردانی از اقدامات اجرا شده در این راستا از سد گلورد به عنوان خدمتی بزرگ به مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم با برطرف موانع موجود بتوانیم تا خاتمه سال شاهد بهره برداری کامل این سد باشیم.

علیخانی در ارتباط با مسائل پسروی آب تالاب میانکاله، اظهار کرد: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل نموده و بتوانیم در این راستا از یاری شرکت های دانش بنیان بهره بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کانال های آبیاری زهکشی، اقدامی مناسب برای بهبود شرایط کشاورزی و کاهش مسائل کشاورزان است، توضیح داد: با اجرای پروژه هایی از این دست، ضریب مهار آب های سطحی ارتقا می یابد.

به گزارش فارس، با تکمیل پروژه سد گلورد امکان تامین آب آشامیدنی شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه و تامین آب 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست فراهم می گردد.

86034/غ/م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1856

به "بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید