برگزاری اردوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز با 7 بازیکن

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، در فاصله حدود یک ماه مانده به برگزاری رقابت های تنیس روی میز گزینشی المپیک در پرتغال، اردوی تیم ملی ایران برای شرکت در این رقابت ها از فردا چهارشنبه شروع می گردد.

برگزاری اردوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز با 7 بازیکن

در این مرحله از اردو که به میزبانی بابل برگزار می گردد، علاوه بر بازیکنان اعزامی به رقابت های گزینشی المپیک، نفرات منتخب برای مسابقات قهرمانی دنیا هم حضور دارند و بدین ترتیب اردو با حضور 7 بازیکن پیگیری خواهد شد.

نوشاد و نیما عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی و حمیدرضا طاهرخانی که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را در رقابت های انتخابی المپیک تشکیل می دهند همراه با افشین نوروزی و آریا امیری که جزو نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا هستند در این اردو حضور دارند.

اردوی آماده سازی ملی پوشان تنیس روی میز تا 17 دی ماه زیر نظر جمیل لطف الله نسبی در بابل پیگیری می گردد سپس این اردو به تهران منتقل می گردد. البته نوشاد و نیما عالمیان به دلیل بازگشت به فرانسه و حضور در مسابقات باشگاهی این کشور در اردوی تهران حضور نخواهند داشت.

تیم ملی تنیس روی میز 21 دی ماه با ترکیب 5 نفره خود راهی مجارستان می گردد تا اردوی مشترکی در این کشور داشته باشد. برادران عالمیان در مجارستان به ترکیب تیم ملی ملحق می شوند.

پس از سرانجام کار تیم ملی تنیس روی میز در کمپ تمرینی مجارستان، این تیم به پرتغال می رود تا در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کند. این رقابت ها 2 تا 6 بهمن ماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 477

به "برگزاری اردوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز با 7 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز با 7 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید