اقداماتی که باید قبل از یک پرواز طولانی انجام دهید

به گزارش آفتاب صبا، اگر شما تجربه زیادی در زمینه پرواز های طولانی ندارید، همه چیز می تواند ترسناک به نظر برسد: ساعات تمام نشدنی در آسمان، بی دقتی در انتخاب جایگاه، انتخاب ایرلاینی که درباره آن چیزی نمی دانید، نگرانی درباره غذایی که به شما خواهند داد، رویارویی با خستگی. قیمت پرواز ها نیز مسئله دیگری است که ممکن است با آن روبرو شوید.

اقداماتی که باید قبل از یک پرواز طولانی انجام دهید

همه می گویند که یک پرواز طولانی هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ اقتصادی یکی از اجزای مهم سفر به نقاط دوردست به حساب می آید. برای اینکه انتظار خسته نماینده یک پرواز طولانی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید، ما در اینجا به 8 نکته که قبل از خرید بلیط باید رعایت کنید، اشاره می کنیم:

1. فقط بر اساس قیمت قضاوت نکنید

هنگامی که قیمت پروازهای طولانی را آنالیز می کنید، ارقام معمولاً کمی ترسناک هستند، اگرچه یک پرواز گران قیمت که هواپیما های راحت با سیستم سرگرمی عالی و غذای خوب دارد بسیار جذاب تر از یک پرواز ارزان با یک هواپیمای

بی کیفیت که فیلم های بدی را هنگام پرواز نشان می دهد، می باشد.

بنابراین بعد از خواندن ملاحظات زیر، هنگام سبک سنگین کردن قیمت در مقابل امکانات، تمامی گزینه های مختلف را به دقت آنالیز کنید. اگر در یک پرواز رفت و برگشت 30 ساعته با پرداخت فقط 150 دلار بیشتر می توانید بلیط یک ایرلاین و هواپیمای بهتری را بخرید، به یاد داشته باشید که به ازای هر یک ساعت، خدمات با کیفیت تر شامل غذا، فیلم و خدمات، فقط 5 دلار اضافه پرداخت نموده اید.

2. کانکشن های سخت را در نظر داشته باشید.

گاهی اوقات شما نمی توانید با یک پرواز طولانی از یک نقطه به نقطه دیگر پرواز کنید، در نتیجه باید یک پرواز کانکشن داشته باشید. به خصوص در پروازهای طولانی، هنگامی که برای انجام کانکشن در خاک یک کشور خارجی فرود می آیید، انتقال به پرواز دیگر می تواند بسیار مشکل باشد. ممکن است احتیاج باشد که چمدان خود را بردارید، به ترمینال دیگری بروید، از بازرسی چمدان و بازرسی های بدنی و امنیتی دوباره عبور کنید. این کارها ممکن است بسیار طول بکشد و خسته نماینده باشد.

هنگامی که بلیط پرواز خود را رزرو می کنید، یک پرواز کانکشن را می بینید که ظاهراً منطقی به نظر می رسد، اما اغلب این تصمیمات اتفاقی و به دلیل چارچوب های خشک سیستم های کامپیوتری، می باشند. شما باید گزینه های دیگر را آنالیز کنید تا پروازهایی با کمترین کانکشن و ساعات انتظار پیدا کنید.

3. خط هوایی خود را هوشیارانه انتخاب کنید.

همه خطوط هوایی خدمات یکسانی ارائه نمی دهند، در واقع بیشترین تمایز بین خطوط هوایی را در سفر طولانی مشاهده خواهید کرد. شما باید سه چیز اصلی را در نظر بگیرید:

غذا

سرگرمی

راحتی

بیشتر پروازهای طولانی وعده های غذایی مختلفی را ارائه می دهند. اگر غذا برایتان اهمیت دارد، باید گزینه های غذایی که در پروازهای مختلف ارائه داده می گردد را به دقت آنالیز کنید. تقریباً بیشتر خطوط هوایی، این اطلاعات را در وب سایتشان قرار داده اند، در غیر اینصورت به وبسایت AirlineMeals.net مراجعه کنید، این وبسایت هزاران تصویر از وعده های غذایی مختلف در خطوط هوایی را به نمایش گذاشته است.

همچنین یک وعده غذایی معمولی که در خانه می خورید را همراه خود داشته باشید، تا در مواقع اضطراری از آن بهره ببرید.

بعد از اینکه مطمئن شدید تا حدودی غذای هواپیما را دوست دارید، باید فکر کنید که چگونه ساعت های خود را در هواپیما پر کنید، که کوتاه تر به نظر برسد. خطوط هوایی که سرگرمی های خوبی ارائه می دهند را پیدا کنید. ایرلاین های ویرجین آمریکا، جت بلو، سنگاپور، ایرکانادا و امارات بهترین سرگرمی های حین پرواز را ارائه می دهند. به جای صفحه های نمایش بالای سر، بیشتر به دنبال صفحه های نمایش پشت صندلی باشید. صفحه های نمایش پشت صندلی دو مزیت دارند:

1. در طولانی مدت، کمتر شما را خسته می نمایند.

2. سیستم های پشت صندلی معمولاً تنوع بیشتری را ارائه می دهند، شما مجبور نیستید هر فیلم خسته نماینده ای که برای همه به نمایش گذاشته شده است را تماشا کنید.

وب سایت هایی نظیر seatguru.com اطلاعات مفیدی درباره مکان، اندازه و شکل صندلی ها، همچنین مانیتورها ارائه می دهند.

4. هواپیمای خود را هوشیارانه انتخاب کنید.

قبل از اینکه بلیط یک پرواز طولانی را بخرید، باید آنالیز کنید که خط هوایی مورد نظر شما از چه هواپیماهایی استفاده می نماید. همچنین شکل هواپیما براساس صندلی صندلی ها و مانیتورها را نیز باید آنالیز کنید. از این اطلاعات هنگام انتخاب صندلی همچنین بعد از خرید صندلی بهره ببرید، به خصوص هنگامی که می خواهید خطوط هوایی مختلف در یک جهت را با هم مقایسه کنید.

مثلاً هواپیمایی با چیدمان صندلی 3-3 نسبت به دیگر چیدمان ها نظیر 3-5-3 خسته نماینده تر می باشند، خصوصاً به دلیل وجود یک ردیف، شما باید برای داشتن فضای کافی پیوسته با مسافران و خدمه (هنگام سرو نوشیدنی و وعده های غذایی) رقابت کنید. مسافران در طول پرواز باید سرجای خود نشسته باشند، و این در پروازهای طولانی بسیار خسته نماینده می گردد. داشتن صندلی که امکان تنظیم شدن و در کنارش پنجره دارد، می تواند خستگی راه را کمتر کند.

5. سعی کنید از پروازهایی با قابلیت ارتقای صندلی بهره ببرید.

گاهی اوقات شرایطی در پرواز یا صندلی شما اتفاق می افتد که مطابق میلتان نیست. برخی از ایرلاین ها در صوت خالی بودن جا اجازه جابجایی بین صندلی ها و یا حتی کلاس های دیگر را می دهند. در نتیجه به دنبال پروازهایی باشید که اجازه ارتقای صندلی به شما می دهند.

6. لباس های سفر خود را به دقت انتخاب کنید.

بیشتر افراد هنگام پرواز لباس های راحتی را انتخاب می نمایند، اما گاهی اوقات مردانی را می بینید که کت شلوار رسمی یا زنانی را می بینید که کفش های پاشنه بلند پوشیده اند. در پروازهای طولانی این لباس ها بسیار شما را خسته می نمایند.

لباسی نپوشید که باعث گردد شما روی صندلی سر بخورید یا اینکه به صندلی بچسبد و بر اثر تماس صداهای عجیب بدهد.

کفش های راحت بپوشید که پای شما در آن راحت باشد.

از پوشیدن لباس های تنگ پرهیز کنید.

7. تبلت خود را مجهز کنید.

استفاده از تبلت هنگام پروازهای طولانی می تواند از خستگی پرواز بکاهد. اگر

می خواهید در یک پرواز 12 ساعته از تبلت برای سرگرم کردن خود بهره ببرید، باید قبل از سفر، فیلم، موسیقی، بازی و عکس های جذابی در آن بریزید. تعدادی کتاب الکترونیک در ژانرهای مورد علاقه تان نیز داشته باشید.

8. آماده شدن برای سفر

یک پرواز طولانی، بخش زیادی از کل تجربه سفرتان را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه داشتن اینترنت در پرواز یک قابلیت بسیار مهم می باشد. یک روز کامل دور ماندن از تلفن، ایمیل، آنالیز حساب های اقتصادی و . . . می تواند مسائل زیادی را برای شما ایجاد کند. در نتیجه وقتی پرواز خود را انتخاب می کنید، باید تصور کنید که در حال رزرو یک تور هستید، و تمام امکاناتی را که در طول سفر به آن احتیاج دارید، ممکن است در طول یک پرواز طولانی نیز احتیاج داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 525

به "اقداماتی که باید قبل از یک پرواز طولانی انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقداماتی که باید قبل از یک پرواز طولانی انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید