افرادی که سفر می نمایند پیروز ترند؛ بخوانید چرا!

به گزارش آفتاب صبا، موفقیت در زندگی و کسب صندلی بهتر در اجتماع خواسته همگان است. عده ای به این خواسته دست پیدا می نمایند و عده ای هم از دستیابی به آن بازمی مانند. درک دلایل شکست یا موفقیت در زندگی بک بحث اجتماعی دیرینه به شمار می آید و از گذشته دور ذهن محققان را به خود اشتغال داده است.

افرادی که سفر می نمایند پیروز ترند؛ بخوانید چرا!

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام زمستان 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

بدون تردید سخت کوشی، تمرکز و انگیزه عوامل اصلی پیروزیت در زندگی هستند، ولی دانستن زمان مناسب برای توقف روال عادی زندگی و رفتن به یک مسافرت روحیه بخش نیز تأثیر زیادی در پیروزیت دارد. به دلایل متعدد، افرادی که علاقه زیادی به مسافرت دارند از شانس بیشتری برای پیروزیت در زندگی برخوردار هستند. برای آشنایی با این دلایل با خبرنگاران همراه باشید.

ترس از ناشناخته ها تمایل برای رسیدن به اهداف را تضعیف می نماید.

مسافرت با یاری به تقویت مهارت های فردی به صورت طبیعی، باعث محکم تر شدن شخصیت افراد می گردد. مسافرت زیاد، ما را از حاشیه امنیت خارج می نماید و جهانیی جدید و مملو از تجربیات آموزنده پیش رویمان قرار می دهد. روبرو شدن مداوم با موقعیت های جدید و برخوردهای غیرمنتظره، به ما می آموزد که چگونه بر ترس از ناشناخته ها غلبه نموده و برای حل مسائل به سرعت راهکارهای مؤثر پیدا کنیم. در طول سفر یاد می گیریم که چگونه با چالش ها روبرو شده و در مقابل آن ها واکنش مناسب نشان دهیم. روبرو شدن مداوم با مسائل غیرمنتظره، توانایی ما در پیدا کردن راه های خلاقانه برای هماهنگ شدن با محیط اطراف و استفاده مفید از منابع موجود را افزایش می دهد. همه این مهارت ها، ویژگی های اصلی مورجهانز برای پیشبرد کسب وکار و بروز خلاقیت و نوآوری هستند که پیروزیت در زندگی ارتباط تنگاتنگی با این موارد دارد.

تجربه مسائل جدید، محدوده های زندگی را گسترش می دهد

زندگی بسیاری از ما در رفت وآمد مداوم از خانه به محل کار خلاصه می گردد و بسیار راحت و بدون دغدغه است ولی گاهی متوقف کردن زندگی یکنواخت روزمره و روبرو شدن با شرایط ناآشنا و جدید می تواند الهام بخش و آموزنده باشد. در حقیقت ایده های جدید براثر رودررو شدن با موقعیت های جدید به ذهن می رسند و استقبال از تجربیات متفاوت می تواند به تغییرات کلی در تمام جنبه های زندگی منجر گردد.

مسافرت زاویه بهتری برای آنالیز اهداف در زندگی فراهم می نماید

اگر گاهی اوقات از کار و زندگی یکنواخت فاصله نگیریم، تمام تمرکز و توان ذهنی ما به برطرف نیازهای فوری و بدون اهمیت زندگی روزمره معطوف می گردد و دیگر نمی توانیم دیدگاه درستی نسبت به زندگی خود داشته باشیم. دور از شدن از این روزمرگی و سفر کردن، به ما این فرصت را می دهد که شرایط خود را از دیدگاه وسیع تری آنالیز نموده و اولویت های حقیقی برای پیروزیت در زندگی را شناسایی کنیم. دور از شدن از زندگی روزمره به ما اجازه می دهد که به جای نگرانی برای حل مسائل لحظه ای، بر اهداف اصلی در زندگی تمرکز کنیم و آمادگی بیشتری برای از پیش رو برداشتن موانع داشته باشیم. ممکن است نخواهیم در طول سفر به هیچ وجه در خصوص مسائل زندگی فکر کنیم ولی بعد گذراندن یک روز خوب همراه با گشت گذار در نقاط دیدنی، ذهن ما در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است و وقت مناسبی است که فارغ از گرفتاری های روزانه و با دید باز به اهدافمان بیندیشیم. چنین شرایطی به راحتی می توانیم اولویت های اصلی برای پیروزیت در زندگی را معین نموده و انگیزه هایمان را تقویت کند.

مسافرت باعث بهبود شرایط جسمی می گردد

انباشته شدن فشارهای فکری، خطر ابتلا به انواع بیماری را افزایش می دهد. بیماری و پایین بودن سطح سلامتی، تأثیر مخربی بر توانایی ما در پیگیری اهداف حرفه ای و غلبه بر مسائل زندگی دارد. مسافرت، باعث کاهش اضطراب و بهبود شرایط سوخت وساز بدن می گردد. مسافرت و کشف زیبایی های طبیعت در کنار تأثیر مستقیم بر افزایش سلامتی، در درازمدت خلاقیت و سازندگی ما را افزایش می دهد و با تجدیدقوای ذهنی و القای مثبت اندیشی راه پیروزیت در زندگی را هموار می نماید.

آشنایی با افراد جدید در طول سفر باعث شکوفایی کسب وکار می گردد

حتی اگر مسافرت به دلایل کاری باشد، باز هم در پیروزیت بیشتر تأثیرگذار است. در طول سفر می توان با تجار محلی پیروز و افرادی با روابط مؤثر و نفوذ سیاسی آشنا شد. برقراری رابطه کاری با این افراد و ایجاد شبکه های بین المللی تجاری با استفاده از نفوذ آن ها، راهی بسیار مؤثر و حتی مرسوم برای توسعه کسب وکار است. در بسیاری از کشورها مثل ترکیه، آشنایی مستقیم و داشتن رابطه محبت آمیز با تجار محلی عامل مهمی در برقراری رابطه کاری و عقد قراردادهای تجاری است. تعداد زیادی از شرکت های بین المللی بزرگ، در ابتدا کسب وکارهای کوچک محلی بودند که با گسترش کار خود به خارج از مرزها و ایجاد شبکه های تجاری به موقعیت کنونی دست پیدا نموده اند.

مسافرت باعث داشتن دیدگاه بهتری نسبت به جهانی اطراف می گردد.

بخش جدانشدنی مسافرت، کسب تجربه و آموختن است. جهان وسعت زیادی دارد و فرصت ها و تجربیاتی که با گشت وگذار در آن به دست می آید نیز بی شمار هستند. در طول مسافرت، افراد به دفعات شخصیت حقیقی خود را بروز می دهند و استعدادها و توانایی های خود را کشف می نمایند. هر سفر به معنای درسی جدید از زندگی است و هرچه بیشتر انجام گردد، امکان پیروزیت در زندگی افزایش می یابد. منبع : Huffington Postمنبع: کجارو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 437

به "افرادی که سفر می نمایند پیروز ترند؛ بخوانید چرا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی که سفر می نمایند پیروز ترند؛ بخوانید چرا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید