استقرار دانش بنیانها در 2شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای عضویت و استقرار شرکت های فعال در شعبه پردیس ابوریحان و فومن منتشر کرد.

استقرار دانش بنیانها در 2شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقا و توسعه علم و فناوری در حوزه علوم کشاورزی و صنایع وابسته، در نظر دارد نسبت به عضویت و استقرار شرکت های فناور و کارآفرین در شعبه پردیس ابوریحان (پاکدشت، بلوار امام رضا (ع)، پردیس ابوریحان دانشگاه تهران) اقدام کند.

حوزه های فعالیت دانش بنیان ها برای حضور در شعبه پردیس ابوریحان (پاکدشت، بلوار امام رضا (ع)، پردیس ابوریحان دانشگاه تهران) شامل علوم زراعی و فراوری بذر، به نژادی و زیست فناوری گیاهی، علوم دام، طیور و پرورش زنبور عسل، علوم باغبانی، گیاهان دارویی و فضای سبز، فناوری صنایع غذایی، مهندسی آب، حشره شناسی و گیاه پزشکی، مکانیک بیوسیستم و ماشین آلات کشاورزی می گردد.

همچنین دانش بنیان ها به منظور ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقا و توسعه علم و فناوری و کارآفرینی، می توانند نسبت به عضویت و استقرار شرکت های فناور و کارآفرین در پردیس فنی فومن (استان گیلان - شهرستان فومن - میدان پاسداران- خیابان شهید فرجود- کوی فرهنگیان- ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1041

به "استقرار دانش بنیانها در 2شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار دانش بنیانها در 2شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید